پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم می شود اما محروم نه!/ کسر امتیاز جریمه بعدی سرخ ها

0

پرسپولیس نیوز باشگاه پرسپولیس پس از عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی فصل گذشته خود با شکایت این مربی در کمیته انضباطی فیفا روبرو شد تا محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به وی شود. دادگاه عالی ورزش نیز لایحه دفاعی پرسپولیس را در جلسه آنلاین با حضور وکلای باشگاه و کالدرون مورد بررسی قرار داد.

بر مبنای  رای دادگاه عالی ورزش  باشگاه پرسپولیس فقط ۳  روز مهلت دارد تا بدهی ۵۸۰ هزار دلاری خود به گابریل کالدرون را تسویه کند.

پرسپولیسی ها که به شدت با مشکلات مالی دست و پنجره نرم می کنند خوب می دانند چاره ای برای پرداخت این پول ندارند چون در صورت عدم پرداخت طلب کالدرون جرایم سنگینی در انتظار باشگاه پرسپولیس خواهد بود. درحالیکه عنوان شد اگر پرسپولیس تا ۳ روز آینده پول کالدرون را ندهد محروم خواهد شد ولی اصل ماجرا به این شکل نیست و پیگیری های ما نشان می دهد پرسپولیس همچنان برای پرداخت بدهی کالدرون وقت دارد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به ما گفت : بعد از بررسی پرونده توسط دادگاه عالی ورزش پرسپولیس محکوم به پرداخت بدهی کالدرون شده است. بعد از اعلام قطعی حکم توسط دادگاه عالی ورزش که احتمالا ۳ روز دیگر خواهد بود ، پرونده دوباره به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده خواهد شد و آن ها بعد از درنظر گرفتن یک جریمه اضافه بابت دیرکرد یک الی دو ماه به باشگاه فرصت خواهند داد تا پول کالدرون را پرداخت کند. اگر هم باشگاه در مهلت تعیین شده نتواند این پول را پرداخت کند با جریمه های سنگین تر مثل کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهد شد.

پول طلب کالدرون تامین نشد/ پرسپولیس منتظر مجازات فیفا!

کالدرون چرا رفت پرونده های پرسپولیس در فیفا بیوگرافی گابریل کالدرون بدهی پرسپولیس چقدر است اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم می شود اما محروم نه!/ کسر امتیاز جریمه بعدی سرخ ها

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ