کورتوا:«مارسلو تکنیکی ترین است؛ توئیت های کروس بامزه است»

0

رئال مادرید نیوز : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در گفتگو با تله فوت جواب های جالبی به سوالات در مورد رختکن رئال داد.

خوشپوش ترین بازیکن رئال مادرید:” فکر می کنم آسنسیو خوش تیپ باشد. راموس هم سبک خودش را دارد. به نظرم برای عاشقان مد او استیل خیلی خوبی دارد. شاید من حاضر نباشم که همیشه لباس های او را بپوشم اما در همه لباس ها خوشتیپ است. ماریانو و کارواخال هم همین طور.”

شوخی ها و کل کل ها در خرتکن:” مارسلو شوخی را دوست دارد، راموس هم همین طور بود. در رختکن کل کل های کوچک بین ما در تمرینات ایجاد می شود.”

کدام هم تیمی ها بیشتر کل کل می کنند؟” در تمرینات ، مودریچ، ناچو و کارواخال. وقتی دستگرمی بازی می کنیم، بعد از آن همیشه تیم برنده عکس می گیرد و آنها اگر ببازند عصبانی می شوند. آنها در بازیهای دستگرمی به هیچ وجه دوست ندارند که ببازند.”

تکنیکی ترین ها:” از نظر من مارسلو. حقیقتا تکنیک خوبی دارد. کروس، مودریچ و هازارد هم همین طور.”

چه کسی بیشتر به موبایل علاقه دارد؟” باید اعتراف کنم که خودم یکی از آنها هستم. مودریچ هم در رختکن خیلی از موبایلش استفاده می کند. ما جوان  های امروز به موبایل هایمان وابسته هستیم. اگر بعد از بازی یا بعد از تمرین به رختکن نگاه کنید، ۲۰ بازیکن حواسشان به موبایلشان است. این اتفاق خوبی نیست اما دیگر این چیزها عادی است.”

سرگرم کننده ترین ها در شبکه های اجتماعی:”کروس معمولا به توئیت ها جواب می دهد. نمی گویم که چه کسی بامزه ترین است اما اغلب به توئیت هایش می خندم. بعد از او فکر می کنم که وینیسیوس باشد چرا که در تیک تاک فعالیت دارد که به نظرم کمی بامزه تر از اینستاگرام است. اما توئیت های تونی خیلی بامزه است.”

موسیقی در رختکن :” در حال حاضر نمی توانیم با هم به خاطر شرایط کرونا در رختکن باشیم و کمی مشکل است اما معمولا راموس و مارسلو موسیقی می گذاشتند. راموس بیشتر موسیقی اسپانیایی پخش می کند. مارسلو موسیقی های کلاسیک یا هیپ هاپ را بیشتر دوست دارد. ما ترکیبی از هر دو را دوست داریم.””.

خودنما ترین:” وینیسیوس، میلیتائو و ماریانو. فکر می کنم ترکیبی از این سه باشد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کورتوا:«مارسلو تکنیکی ترین است؛ توئیت های کروس بامزه است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ