تکلیف سردار آزمون و زوبا مشخص شد

0

ساتین نیوز –

سردار آزمون فصل گذشته ۱۹ گل و آرتم زوبا مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه ۲۰ گل برای تیم زنیت در لیگ برتر روسیه به ثمر رساندند و تهاجمی‌ترین زوج خط حمله لیگ برتر روسیه لقب گرفتند. 

بر اساس اعلام سرگئی سماک سرمربی تیم زنیت هر دو بازیکن در اردوی آماده سازی تیم در اتریش شرکت خواهند کرد. این اردو در سرزمین موسیقی آغاز شده است و قرار است سردار آزمون از روز چهارشنبه در این اردو حاضر شود و آنطور که از شواهد امر پیداست آرتم به خاطر همراهی تیم ملی روسیه در بازی‌های یورو با یک هفته تاخیر در اردوی تیم زنیت حاضر خواهد شد. 

این حضور بدین معنی است که هر دو بازیکن در تیم زنیت ماندنی شده اند. به خصوص سردار آزمون که خبر از حضور وی در تیم‌های مخالف اروپایی مخابره شده بود. سردار آزمون یک فصل دیگر با تیم زنیت قرارداد دارد و از سویی خبر رسیده که باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد است و به همین بهانه می‌خواهد دستمزد فصل جاری این بازیکن را بالاتر ببرد.

سرمربی تیم زنیت هم چندی پیش در مصاحبه با روزنامه‌های روسی گفته بود که هیچ بازیکنی اردوی تیم زنیت را ترک نخواهد کرد. باشگاه برای نتیجه گیری بهتر تیم در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال حفظ همه ستاره‌هایش است. 

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تکلیف سردار آزمون و زوبا مشخص شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ