زمان پخش جشنواره کارآفرینی کارستون

جشنواره کار آفرینی سیما و را ‎اندازی کسب و کاری تازه

0

جشنواره کارآفرینی شبکه یک سیما

موضوع: این برنامه همانطور که از نام‌ آن مشخص است جایی است برای عرض اندام کارآفرینان و به آنها فرصتی داده ‌شود تا بتوانند به معرفی توانمندی‌های خود بپردازند. هدف این برنامه به گفته تهیه‌کننده آن ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده است تا نسبت به بازار و جنبه‌‌های مالی، آشنایی بیشتری پیدا کنند. این معرفی با این هدف است تا سرمایه‌گذارها و کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در کارهای تازه و جدید هستند با آنها ارتباط گرفته و بتوانند در این زمینه با یکدیگر همکاری داشته باشند.

برنامه جشنواره کارآفرینی با آن‌که درباره موضوعات کارآفرینی است و به نظر می‌رسد حاشیه خاصی نداشته باشد؛ اما در برخی موارد دچار حاشیه‌هایی شد که عوامل این مجموعه مجبور به واکنش و پاسخگویی نیز شدند.‌ همچنین یکی از کارهایی که در این برنامه انجام گرفته است راه‌اندازی صدها واحد تولیدی بوده و نجات از ورشکستگی برخی از واحدهای تولیدی که به دلیل نبود سرمایه‌گذار به سمت نابودی کشیده شده بودند.  در فصل گذشته از حدود ۱۰۰‌شرکت کننده در جشنواره مبلغی معادل ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مردمی  صورت گرفت و در فصل جدید برنامه هم با توجه به شرایط کرونایی کشور؛ بیشترین میزان اشتغال‌زایی در بخش تولید پوشاک بیمارستانی، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و … بوده است.

این برنامه هر روز میزبان دو کارآفرین در زمینه های گوناگون تولیدات اقتصادی است. صندوق کارآفرینی امید هرماه مبلغ ۲ میلیارد تومان به بهترین کارآفرینان شرکت کننده در جشنواره کارآفرینی سیما وام می دهد.

تهیه کننده: هادی سلیم زاده

مجری: کیاداود اسفندیاری

گزارشگر: حمید پارسا

هادی سلیم زاده کیست کارستون سایت کارستون حمید پارسا کیست جشنواره کارآفرینی جدول پخش شبکه یک بیوگرافی کیاداوود اسفندیاری

ساعت پخش و تکرار

شنبه تا چهار شنبه – حوالی ساعت ۱۷ – شبکه یک

اینستاگرام جشنواره کارآفرینی

@jashnvarehplus.tv

سایت جشنواره کارآفرینی

karestoon1.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ