«خوشحالی امباپه در دستان خودش خواهد بود»

0

رئال مادرید نیوز : در سال ۲۰۱۸ ، امباپه جوان کل دنیا را با عملکرد درخشانش در جام جهانی شیفته خود کرد. او به آبی ها کمک کرد تا قهرمان جام جهانی شوند و از نظر بدنی، فنی و قوای گلزنی خوش درخشید. امباپه در پیشرفت به پی اس جی ادامه داد اما در فصل های اخیر نتوانست قهرمان اروپا شود. کیلیان گلهای زیادی می زند اما فوتبال هجومی، تماشایی و تکنیکی او کمرنگ تر شده است. حریفان به او احترام می گذارند اما دیگر از او نمی ترسند چون قابل پیش بینی شده است.

در یورو همه علائم بیماری را در او دیدیم (هر چند که می تواند درمانش کند) گل نزد و یک پنالتی را از دست داد. آماری دور از بازیکنی که قرار است رونالدو یا مسی آینده در سیستم کهکشانی باشد. اما من کسی نیستم که از قایق امباپه پیاده شوم در ۲۲ سالگی اولین لحظاتش به عنوان ضدقهرمان را تجربه می کند اما می تواند با همین انتقادها پیشرفت کند. در خود اسپانیا هم خیلی از ضدرئالی ها از این که مقابل یوئیس پنالتی را  از دست داد، خوشحالی کردند انگار که همین حالا پیراهن رئال را پوشیده باشد.

این نشان می دهد که با وجود هر چیزی همچنان از او می ترسند. کیلیان فقط نیاز دارد تا استراحت کند، خیالات بدی که در ذهنش است را خارج کند، چند روز به تعطیلات برود و با الخلیفی جلسه بگذارد. باید شجاع باشد و برای وداعی با افتخار در تابستان به سوی برنابئو فشار بیاورد. اگر در آن جا بماند یک زندان طلایی برای تمدید در انتظارش است اما در پی اس جی هرگز لذت نخواهد برد. وقتی مدیرت طوری در موردت صحبت می کند که انگار برده اش هستی به تو ضرر می زند. امباپه فقط روزی خوشحال خواهد بود که دوباره به رئال مادرید برگردد. این در دست خودش است.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«خوشحالی امباپه در دستان خودش خواهد بود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ