دروازه‌بان زنان رئال مادرید:«وقتی سرود چمپیونزلیگ را با پیراهن رئال بشنوم، آرامش پیدا می کنم»

0

رئال مادرید نیوز : ماریا ایزابل رودریگز ملقب به “میسا” دروازه بان تیم زنان رئال مادرید توانست جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل را ببرد. او که نیمکت نشین اتلتیکو بود در رئال مادرید اوج گرفته و به تیم ملی اسپانیا هم رسیده است. میسا فصل را با دریافت فقط ۳۰ گل در ۳۲ بازی به اتمام رساند.

اولین سال تاریخ رئال مادرید :” خیلی خوشحال و احساساتی شده ام. فصل بی نظیری داشتیم. دوم شدن در اولین فصل چیزی بود که کمترین کسی انتظارش را داشت. کار تیم را تحسین می کنیم و سعی می کنیم که به مرحله گروهی چمپیونزلیگ برسیم.”

جایزه زامورا:” اعتمادی که مربی به من داشت و از من خواست تا تقریبا در همه دقایق حضور داشته باشد برای من بسیار رضایت بخش است. از نظر فردی و ورزشی خیلی رشد کردم. میسای هفته اول آن میسای هفته پایانی نبوده است. خیلی متشکرم چرا که در نهایت در تیم زندگی ام یعنی رئال مادرید بازی می کنم و دفاع از این پیراهن درون زمین یک چالش شخصی بود که به آن رسیدم.”

اولین بازی در چمپیونزلیگ:” هنوز باید در مرحله پلی اف بازی کنیم. فعلا به تعطیلات فکر می کنیم و بعد از آن سعی می کنیم که بازی راهیابی را ببریم و به مرحله گروهی برسیم. امیدوارم که بتوانیم هر دو بازی را ببریم و به مرحله گروهی برسیم. بعد از آن وقتی که سرود چمپیونزلیگ را با پیراهن رئال بشنوم،ارامش پیدا می کنم. بعد از آن سعی می کنیم همه بازیهای ممکن را ببریم. فرقی ندارد که در راهیابی چمپیونزلیگ به چه تیمی بخوریم. همه حریفان نشکل هستند. مهم است که بتوانیم به مرحله گروهی برسیم.”

در بچگی چقدر رویای پوشیدن پیراهن تیم زنان را داشته باشی؟” هرگز فکر نمی کردم که در رئال بازی کنم چرا که متاسفانه در ان زمان فوتبال زنان رشد نکرده بود. ما دختران در آن زمان به فوتبال حرفه ای فکر نمی کردیم چرا که کسی نبود که از او الگو بگیرم. پلتفرمی برای پخش بازیها نبود. بعد از آن زمان گذشت و گام ها برداشته شد. با خودم گفتم چرا بازیکن حرفه ای نشوم؟ قطعا از بچگی رویایم پوشیدن پیراهن رئال بود چرا که در بازی با دوستانم پیراهن رئال را می  پوشم. این یکی از چیزهایی است که در موردش رویاپردازی می کردم اما فکر نمی کردم محقق شود. دختران امروز خیلی خوش شانس هستند که می توانند به حضور در فوتبال حرفه ای فکر کنند چرا که در آن زمان نمی توانست به آن فکر کرد. هر دختری می تواند رویای بازی در چمپیونزلیگ را با رئال داشته باشد.”

تجربه حضور در اتلتیکو:” از آنها خیلی متشکرم چرا که از همه تیم های دوران فوتبالم متشکرم اما حضور در رئال رویای کودکی من بود.حضور در تیم های قبلی باعث شد تا به این جا برسم  اما همواره می خواستم پیراهن رئال را بپوشم.”

آینده شخصی خودت:” هنوز می توانم به چیزهای زیادی برسم. فردی هستم که نسبت به خودم خیلی پرتوقع هستم. در هر تمرین سعی می کنم که بهتر شوم. می دانم که می توانم چه کارهایی انجام بدهم. اهداف و چالش هایی در زندگی خود دارم. نمی خواهم که دروازه بان فصل قبل باشم. می خواهم بهتر باشم. می خواهم از فوتبال لذت ببرم و به پیشرفت ادامه بدهم.”

چالش فصل بعد:” سعی می کنیم که همه جامهای پیش رو را ببریم. پیراهن رئال خیلی پرتوقع است و باعث می شود تا بخواهی بازیها را ببری. سعی می کنیم که در لالیگا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

تبدیل شدن به شخصیت اصلی کمپین “همان اشتیاق” پس از توهین ها در  توییتر:” به خاطر همه بازتابی که داشت باید تشکر کنم. نه فقط از جانب باشگاه بلکه از جانب هم تیمی هایم و همچنان تیم مردان، آکادمی و بقیه اعضای باشگاه از من حمایت کردند. این تاثیر بزرگی گذاشت و انتظارش را نداشتم. سعی کردم که حس خوبی داشته باشم و حس بدی نداشته باشم چرا که توییتر مملو از افرادی است که آنها را نمی شناسی. این به من فرصتی داد تا گام بزرگی در فوتبال بردارم و از این بابت تشکر هستم. حمایت کاسمیرو و آسنسیو؟ نشد که با بازیکنان تیم بزرگسالان در این باره ملاقات کنم چرا که در یک حباب هستیم و به خاطر کرونا نمی توانیم با انها در تماس باشیم اما از آنها ممنونم که به من پیام دادند و حمایت کردند.”

حضور در رئال چه تاثیری روی زندگی ات گذاشت؟”زندگی من مثل قبل است. همان میسای قبلی هستم اما  حقیقت این است که پوشیدن پیراهن رئال باعث شد تا به عنوان کودکی که رویای پوشیدن پیراهن رئال را داشتم، رشد کنم. هر بار که پیراهن رئال را می پوشم یاد تنها دختری می افتم که در بازی با دوستانش درون زمین پیراهن رئال را می پوشید. از حضور درون زمین خیلی لذت می بردم.این همان جایی است که می خواهم در آن باشم و این تحقق یک رویاست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دروازه‌بان زنان رئال مادرید:«وقتی سرود چمپیونزلیگ را با پیراهن رئال بشنوم، آرامش پیدا می کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ