گلاره ناظمی داور بازیهای جام جهانی مردان شد +عکس

0

ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی دو داوری هستند که از سوی کمیته ی فوتسال فیفا برای قضاوت بازی های جام جهانی فوتسال به این رقابت ها دعوت شده اند.

ایران هم یکی از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها است. به نظر می رسد این برای اولین بار است که دو داور از ایران برای قضاوت در جام جهانی فوتسال انتخاب شده اند. از سویی انتخاب گلاره ناظمی برای سوت زدن در جام جهانی فوتسال نیز در نوع خود جالب است. پیش تر گلاره ناظمی در مسابقات مهمی چون المپیک جوانان در آرژانتین و یوفا سوت زده بود و به لطف قضاوت های خوب در این مسابقات مورد توجه قرار گرفته بود و به همین بهانه این بار برای سوت زدن در جام جهانی انتخاب شده است.

همسر گلاره ناظمی گلاره ناظمی کجاست داور فوتسال بانوان داور فوتسال جام جهانی فوتسال بیوگرافی گلاره ناظمی اینستاگرام گلاره ناظمی اخبار فوتسال Gelareh Nazemi

این برای اولین بار است که یک داور زن ایرانی رقابتهای جام جهانی مردان را سوت می زند و بدون‌تردید تجربه فوق‌العاده‌ای برای گلاره ناظمی که همواره توانسته سربلند از آزمون‌های سخت داوری بیرون بیاید، خواهد بود؛ تورنمنت جام جهانی فوتسال مردان به میزبانی کشور لیتوانی، از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ انجام می‌شود که باید دید قضاوت در کدام مسابقات نصیب داوران ایرانی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ