کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی آبروی فوتبال را برد؛ سوژه شدن دستمزد مسی در NBA

0

رئال مادرید نیوز : دستمزد نجومی و باورنکردنی مسی در چهار سال اخیر که ۵۵۵ میلیون یورو از بارسلونا دریافت کرد، بزرگترین قرارداد و شگفت انگیزترین کلاهبرداری تاریخ ورزش است. بارسا در این چهار سال بارها با کامبک خوردن هایشا در اروپا مضحکه خاص و عام شد و حتی اگر کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی در تیمشان نبود  در اروپا همین نتایج را می گرفتند و چه بسا بدون او نتایج بهتری را هم کسب می کردند!

حالا قرارداد مسی با بارسا تمام شده و او بازیکن آزاد محسوب می شود و همچنان در تلاش است تا با قراردادی نجومی سر هواداران تیمش را کلاه بگذارد و یک کلاهبرداری شگفت انگیز دیگر انجام بدهد.

دستمزد ۵۵۵ میلیونی مسی در چهار سال اخیر به حدی شگفت انگیز بوده که حتی بازیکنان NBA که خودشان هم دستمزدهایی نجومی دارند، شگفت زده شده اند. کوین دورانت بسکتبالیست سرشناس در توییتی این دستمزد را “دیوانه وار” خوانده و ایسایا توماس با کنایه نوشته است:” وای خدای من بچه هایم باید فوتبالیست بشوند!”

دستمزد شگفت انگیز مسی در چهار سال اخیر نه تنها در تاریخ فوتبال بلکه در تاریخ ورزش هم بی سابقه بوده است و به همین خاطر است که لئو را باید در زمره بزرگترین کلاهبرداران تاریخ فوتبال همچون ویکتور لوستیگ (کسی که برج ایفل را فروخت) یا فرانگ ابگنیل (کلاهبرداری که فیلم “اگه میتونی منو بگیر” بر اساس زندگی او ساخته شد) قرار داد.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کلاهبردار ۵۵۵ میلیونی آبروی فوتبال را برد؛ سوژه شدن دستمزد مسی در NBA

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ