گزارش زنده/ ترکیب دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک اعلام شد

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فرهاد مجیدی می‌تواند اولین شکست علیرضا منصوریان با آلومینیوم را رقم بزند؟

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی که در سه تقابل قبلی‌اش با سرمربیان استقلالی شاغل در لیگ پیروز شده بود، امیدوار است فردا و در یک بازی بسیار حساس بتواند علیرضا منصوریان را هم شکست دهد تا فاصله‌اش با صدر جدول را در صورت امکان کمتر کند منتهی مشکل اینجاست که آلومینیوم با علیرضا منصوریان تبدیل به یک تیم شکست‌ناپذیر شده و این تیم هم مثل استقلال برای پیروزی در بازی فردا انگیزه زیادی دارد. البته انگیزهای منصوریان در این بازی ویژه هم هست چون مقابل تیمی قرار می گیرد که سالها برایش بازی کرده و یک سال و چند ماه هم سرمربی اش بوده است.

آلومینیوم که در دور رفت و در اراک موفق شده بود پرسپولیس را شکست دهد، حالا امیدوار است دیگر تیم محبوب پایتخت را در زمینش ببرد تا آمار جالبی را ثبت کرده باشد.البته آلومینیوم با رسول خطیبی پرسپولیس را شکست داده بود.

از طرف دیگر منصوریان برای اینکه بتواند از طریق لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است اما استقلال هم برای اینکه از کورس بالای جدول عقب نماند و کورسوی امیدش یعنی لغزش پرسپولیس و سپاهان را از دست ندهد، نمیخواهد بازنده این بازی حساس باشد. 

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم با ذوب آهن به تساوی ۱-۱ رسید و استقلال با دو گل از سد گل گهر گذشت.

وضعیت در جدول: آلومینیوم اراک با ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و استقلال ۴۳ امتیازی تیم سوم جدول است.

پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰

آلومینیوم اراک – استقلال ساعت ۱۹:۵۰

تیم داوری: مهدی سید علی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی

ترکیب استقلال بدین شرح است: 

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری 

ترکیب آلومینیوم اراک هم بدین صورت است:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ ترکیب دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک اعلام شد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ