دعوای استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی داغ تر شد/ پای مدیرعامل و سرمربی هم به ماجرا باز شد

0

پرسپولیس نیوز

بعد از آن کم کم دعوای مجازی بازیکنان پرسپولیس و استقلال شدت پیدا کرد و کار به جایی رسید که چند پرسپولیسی شادی گل ارسلان مطهری را سوژه کردند و البته ارسلان و قایدی هم جواب آنها را دادند. در اردوی تیم ملی البته ابرهای تیره کنار رفت و قایدی نشان داد که با همه پرسپولیسی‌ها به خصوص کنعانی زادگان رابطه بسیار خوبی دارد. اما حالا دوباره دعوا داغ شده و به نظر می رسد کار دارد به جاهای باریک کشیده می شود.

حتماً از ماجرای کنایه های اینستاگرامی رشید مظاهری و حامد لک خبر دارید. رشید مظاهری مثل اکثر استقلالی ها به وزیر ورزش کنایه زد و البته حامد لک جواب او را داد. قبل از آن هم کنعانی زادگان که سابقه بازی در استقلال را دارد، حسابی سوژه شده بود. او می ‌گوید جام‌ها را ما می‌گیریم و پولش را دیگران! از طرفی فیلمی هم از کنعانی زادگان در فضای مجازی پخش شده که استقلالی‌ها مدعی هستند او توهین کرده و احمد مددی هم گفته مدافع پرسپولیس را به دادگاه می کشاند.

جالب آنکه مدیرعامل آبی‌ها حتی به یحیی گل محمدی هم کنایه زد و گفت: سرمربی ما محترمانه به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت اما در بازی پرسپولیس با گل گهر یحیی گل محمدی آن حرکات را کنار زمین انجام داد که جریمه اش فقط یک کارت زرد بود!

واقعیت آن است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی حتی نمی‌توانند جلوی بیانیه‌ای تحریک‌آمیز تیم‌ها را بگیرند چه برسد به فضای مجازی که آنجا همه برای خودشان جولان می‌دهند از برادران فنونی زاده گرفته تا تک تک بازیکنان پرسپولیس و استقلال که شاید عادی ترین کارشان همین مسخره کردن شادی گل تیم مقابل باشد. نکته اینجاست که کمتر از از دو هفته دیگر به دربی جام حذفی باقی مانده و این فضای متشنج می تواند روی آن بازی که حتماً باید برنده داشته باشد، تاثیر مستقیم بگذارد. دعوای پرسپولیس و استقلال حالا داغ تر از هر زمانی شده و پای مدیرعامل و سرمربیان هم به ماجرا باز شده است. مثلاً فرهاد مجیدی در کنفرانس گفت من فکر نمی‌کنم اشتباهات داوری غیر عمدی باشد.

از طرفی یکی از مدیران پرسپولیس هم با با کنایه به رشید مظاهری گفته او در همین نقل و انتقالات نیم فصل التماس می کرد که به تیم ما بیاید.

حالا باید دید این نیش و کنایه ها و این دعواهای مجازی که در واقع کاملا واقعی است، در نهایت به کجا کشیده می شود اما هواداران دو تیم هم از این قبیل دعواها استقبال می‌کنند.با این تفاوت که پرسپولیسی ها با خیال راحت برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنند و استقلالی ها همچون سال های گذشته همه چیز را به عوامل بیرونی ربط می دهند. حالا این که در این درباره حق با کدام یک از طرفین است ،سوالی است که هواداران منطقی‌تر دو تیم باید جواب بدهند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

دعوای استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی داغ تر شد/ پای مدیرعامل و سرمربی هم به ماجرا باز شد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ