نتیجه بازی سوئیس و اسپانیا چند چند می شود؟

0

تیم‌های فوتبال اسپانیا و سوئیس در اولین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. اسپانیا کار خود را در یورو جالب آغاز نکرد و پس از تساوی مقابل سوئد و لهستان انتقادات زیادی به تیم لوئیس انریکه وارد شد. با این وجود ماتادور‌ها خیلی زود توانستند ناکامی‌های گذشته را جبران کنند و در ۲ مسابقه بعدی ۱۰ گل به ثمر رساندند. اسپانیا ابتدا با ۵ گل اسلواکی را شکست داد و سپس در دیداری جذاب و سخت با حساب ۵ بر ۳ مقابل کرواسی (نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه) به برتری رسید تا حریف سوئیس شود.

اطلاعات بازی سوئیس و اسپانیا

تاریخ برگزاری: جمعه، ۱۱ تیر ۱۴۰۰ (۲ جولای ۲۰۲۱)
ساعت برگزاری: ۲۰:۳۰ به وقت تهران
مکان برگزاری: استادیوم گازپروم آرنا، سن پترزبورگ روسیه
داور: مایکل اولیور (انگلیس) | داور VAR: اویدیو هاتگان (رومانی)

سوئیس کجاست تیم ملی سوئیس تیم ملی اسپانیا ترکیب تیم ملی اسپانیا بازیکنان فوتبال سوئیس بازی سوئیس بازی اسپانیا اسپانیا در کدام قاره است اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا اخبار فوتبال اسپانیا

در طرف مقابل سوئیس به عنوان تیم سوم از گروه A صعود کرد تا در جدالی سخت به مصاف فرانسه (قهرمان جهان) برود. در شرایطی که کمتر کسی احتمال می‌داد، شاگردان پتکوویچ از جدال با فرانسه جان سالم به در ببرند، اما سوئیسی‌ها شگفتی یورو ۲۰۲۰ را خلق کردند و در ضربات پنالتی مقابل فرانسه به برتری رسیدند.

بازی اسپانیا و سوئیس در سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود و قضاوت آن برعهده مایکل اولیور داور مشهور انگلیسی خواهد بود. این ۲ تیم در لیگ ملت‌های اروپا نیز همگروه بودند که یک دیدار مساوی شد و در دیگر مسابقه اسپانیا با یک گل به برتری رسید.

اسپانیایی‌ها در صورتی که به فینال یورو صعود کنند، به رکورد بیشترین برد که در دست ژرمن‌ها است، خواهند رسید. آلمان با کسب ۲۹ پیروزی در جام ملت‌های اروپا، رکورد دار است. آلمانی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی با شکست ۲ بر صفر مقابل انگلیس از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا این فرصت طلایی نصیب اسپانیا شود.

گرانیت ژاکا کاپیتان تیم ملی سوئیس به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب است.

اسپانیا در هیچ دوره‌ای از جام ملت‌های اروپا چنین میانگین گلی (۲/۷۵ گل در هر مسابقه) را ثبت نکرده بود. اسپانیایی‌ها فقط در یورو ۲۰۰۸ و یورو ۲۰۱۲ که قهرمان شده بودند، تعداد گل بیشتری (۱۲ گل) نسبت به یورو ۲۰۲۰ (۱۱ گل) زده اند.

ترکیب احتمالی اسپانیا: سیمون، گارسیا، لاپورته، آلبا، آسپلیکوئتا، بوسکتس، پدری، کوکه، سارابیا، تورس و موراتا

ترکیب احتمالی سوئیس: زومر، آکانجی، رودریگز، الویدی، زوبر، ویدمر، زکریا، فرولر، شقیری، سفروویچ و امبولو

غایبان سوئیس و اسپانیا

سوئیس: گرانیت ژاکا محروم است و نمی تواند سوئیس را در این دیدار همراهی کند. همچنین مانوئل آکانجی، نیکو الودی، بریل امبولو، ماریو گاورانوویچ، کوین ام بابو، ریکاردو رودریگز و فابین شار در صورت دریافت کارت زرد، بازی بعدی تیم ملی سوئیس را از دست می دهند.

اسپانیا: این تیم محروم یا مصدومی ندارد اما در صورتی که جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، پائو تورس و رودری در این بازی کارت زرد دریافت کنند، بازی بعدی اسپانیا را از دست می دهند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ