احمد علی موهبی استاندار سیستان و بلوچستان +سوابق

0

احمدعلی موهبتی متولد روستای حسین آباد موهبتی شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی می باشد وی دانش‌آموخته رشته اقتصاد کشاورزی گرایش آبیاری از دانشگاه زابل است. موهبتی مسئولیت‌های فرمانداری سراوان در دولت اصلاحات، فرمانداری چابهار و فرمانداری تربت حیدریه به مدت یک سال در دولت یازدهم و فرمانداری مشهد را در دولت دوازدهم تجربه کرده‌است.

اصلاح طلبان چه کسانی هستند استاندار سیستان و بلوچستان اسامی استانداران روحانی اخبار سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی کیست احمد علی موهبتی

سوابق احمدعلی موهبتی

فرمانداری تربیت حیدریه، فرمانداری مشهدمقدس، فرمانداری چابهار در این دولت و فرمانداری سراوان در دوره اصلاحات را می‌توان نام برد. وی در مقطع کارشناسی، فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی گرایش آبیاری از دانشکده کشاورزی زابل است. از سوابق دیگر موهبتی می‌توان به مسئولیت حراست سازمان عمران سیستان و بلوچستان و رئیس حراست استانداری اشاره کرد. وی از افرادی است که بومی استان مرزی سیستان و بلوچستان‌های محسوب می‌شود.

اصلاح طلبان چه کسانی هستند استاندار سیستان و بلوچستان اسامی استانداران روحانی اخبار سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی کیست احمد علی موهبتی

خبرگزاری صدا و سیما ویدیویی از حضور ایرج حریرچی، معاون وزارت بهداشت در زاهدان منتشر کرده که نشان می‌دهد احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان از اینکه در کادر دوربین صدا و سیما نیست، عصبانی شده است. او می‌گوید: “اینها تک شات می‌گیرند. این توهینه. صدا و سیما درک و فهم و شعور ندارد.”

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ