عذرخواهی بازیگر زن پرحاشیه از مردم + علت

0

ساتین نیوز-پس از انتشار ویدئویی توسط بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواسته بود «غر نزنند و رای بدهند»، وی با انتشار یک ویدئوی جدید «ترس از شکاف بین مردم و دولت» را دلیل اظهارات پیشین خود عنوان کرد.

او نوشت: دریغ ودرد و صد افسوس که به عنوان یه چهره‌ای که همیشه عاشقانه دوستتون داشته و همیشه خودش جزو معترضین به وضعیت اقتصادی بوده و قلبش به مهربانی معروف است، نتونستم منظور خودم رو با کلام به درستی منتقل کنم.. و به آیه‌های قرآن قسم بخاطر کلمه‌ای که سهوا از دهانم بیرون آمده نه از روی غرض یا توهین به هموطنم یا قصد توپ و تانک بستن و جلوی مردم ایستادن، بلکه نگران ازاوضاعی که خود من و خانوادمم بدجوری درگیرشیم… من بخاطر اون کلمه عذر میخوام… بشر است و اشتباه میکند؛ و من ساده احساسی هم از همه بیشتر… جلوی شما گردنم از مو نازکتره و ببخشید اگر ناخواسته دل شما رو شکستم و احساستون رو جریحه دار کردم معذرت میخواهم.

من فکر کردم به عنوان ایرانی فقط یک حق مدنی کوچک برام مونده و یک ریسمانی که باید بهش چنگ بزنم بلکه وضعیت خودم و مردم از اینی که هست بهتر شود… هرچند حق ادمی مثل من که برفرض نظر مخالفی هم داد اونهمه فحش و تهدید و تهمت نبود…ولی کاش بتونیم کمی منطقی‌تر و إرام‌تر فقط گفتگو کنیم و دلایل همدیگرو بشنویم، .. من شجاعانه و بدون محافظه کاری ایستادم و منتظر وزش باد نشدم که همون طرف برم…، ولی ایرانی رنج کشیده معترض مثل کارگرانی که حقوقشان ماههاست پرداخت نشده، و زنان سرپرست خانواده‌ای که به سختی معاش میکنن و هزاران ایرانی مستاصل و ناامید از همه جاچه حق دیگری براش جز همون صندوق رای مونده.

همسر بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری بهنوش بختیاری چند سالشه بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری اخبار بازیگران

من ایرانی دیگر زمانی و جایی برای انتخاب ندارم…. من نظرم رو گفتم و اگر ناخواسته فکر کردید که روبه روی شما ایستادم خالصانه و خاصعانه و عاشقانه با همه عشقم به جای جای وطنم عذرخواهی میکنم و امیدوارم منو ببخشید… این رو نه ازروی ترس بلکه با فکر اونم به مدت ده روز گفتم…و عقیده م اینه که شاید بهتر بود با اینهمه درد و رنج و غم و فشار اقتصادی مردم سکوت میکردم… من از همین مردمم و بار‌ها و بار‌ها همپای غصه هاشون اشک ریختم…لایوی خواهم داشت که اگر دوس داشتید اونجا مفصل‌تر صحبت می کنیم.

منبع: سیمرغ

عذرخواهی بازیگر پرحاشیه از مردم + علت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ