لوکاس وازکز به دنبال شناساندن خودش به آنچلوتی در اردوی پیش فصل

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی تا کنون با لوکاس وازکز کار نکرده اما قطعا روی این بازیکن برای فصل بعد حساب ویژه ای باز خواهد کرد. لوکاس به محض جدایی آنچلوتی از رئال مادرید با نظر بنیتز به تیم آمد و ۲۴۰ بازی در رئال داشت و حالا باید تلاش کند تا خودش را به کارلتو بشناساند.

لوکاس اخیرا قراردادش را با رئال تا ۲۰۲۴ تمدید کرد. درخشش این بازیکن در پست دفاع راست در فصل گذشته نقش قابل توجهی در این تصمیم داشت چرا که می تواند با کارواخال برای حضور در پست دفاع راست رقابت کند در حالی که اگر رئال می خواست خریدی در این پست داشته باشد باید هزینه سنگینی انجام می داد.

البته قرار نیست که لوکاس با حضور آنچلوتی از صفر شروع کند. مودریچ که رابطه خوبی با لوکاس دارد می تواند رابطه بازیکن گالیشیایی با کارلو را گرم کند. لوکاس وازکز فصل را با مصدومیت تمام کرد و بعد از آن سعی کرد که ریکاوری کند. او می داند که شانس زیادی برای حضور در پست وینگر با آنچلوتی ندارد چرا که کارلتو بازیکنانی که کیفیت بالاتری داشته باشند را ترجیح می دهد و اگر امباپه خریده شود عملا فرصتی برای حضورش در پست وینگر نیست اما سعی می کند که در پست دفاع راست بدرخشد و شانس هایی برای بازی کردن داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوکاس وازکز به دنبال شناساندن خودش به آنچلوتی در اردوی پیش فصل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ