لطفا به من نگویید ستاره؛ ستاره ما تیم پرسپولیس است/ قهرمانی لیگ برتر پروژه بعدی ماست/ مهمترین و سخت‌ترین بازی ما از راه رسید

0

پرسپولیس نیوز

مرد همه کاره خط میانی پرسپولیس در این دیدار۲ گل زد تا نشان دهد راه دروازه گل گهر را بهتر از هربازیکن دیگری می شناسد.

مهدی ترابی درلیگ نوزدهم نیز در دو بازی رفت و برگشت دروازه تیم سیرجانی را باز کرده بود و این بار با گل‌های خودش کمک کرد یحیی گل محمدی بتواند تیم سرسخت امیرقلعه نویی را پشت سربگذارد.

او در بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی با شوتی استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه گل‌گهر را فرو ریخت تا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ لیگ برتر به ثبت برسد و در دیدار برگشت لیگ بیستم یاد و خاطره آن گل را زنده کرد.

تازه ترین گفت‌وگوی مهدی ترابی با پرسپولیس نیوز را بخوانید:

فکرش را می کردی دو گل به تیم گل گهر سیرجان بزنی؟

نمی‌دانم ولی حس خوبی قبل از مسابقه داشتم.

شاید به این خاطر که تو در لیگ نوزدهم نیز در دو دیدار رفت و برگشت به این تیم گل زده بودی و حتی گل بازی رفت به گل گهر سیرجان یکی از بهترین گل های آن دوره از مسابقات و شاید تاریخ لیگ برتر بوده باشد؟

شما لطف دارید. بله،  گفتم حس خوبی داشتم و یک چیزی ته دلم می‌گفت این بار هم شرمنده هواداران پرسپولیس نمی شویم. البته همه بچه ها انگیزه بالایی داشتند و می خواستیم برنده شویم. کادر فنی هم به خوبی حریف را آنالیز کرده و از نقاطی گل زدیم که دقیقاً مربیان به ما گفته بودند. البته از دو جهت خوشحالم و همان‌طور که پیش‌تر گفتم، اول بابت خوشحالی هواداران پرسپولیس و دوم حفظ صدرنشینی که واقعا اهمیت داشت.

گل گهر سیرجان هم به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در نهایت مغلوب شاید تجربه بیشتر بازیکنان پرسپولیس شد؟

به هر حال گل گهر بازی قبل از ما را به استقلال باخته بود و در این دیدار نمی خواست بازنده باشد. خدا را شکر می کنم توانستیم این حریف سرسخت را شکست بدهیم. ضمن آن که باید بگویم ما هم به این برد به شدت نیاز داشتیم. رقابت در صدر جدول سنگین شده و دیگر حق هیچ اشتباهی نداشتیم.

در بازی با گل گهر سیرجان همه کار کردی تا ستاره میدان لقب بگیری. در این رابطه حرفی نداری؟

{با تواضع خاصی} لطفاً به من نگویید ستاره! ستاره ما تیم پرسپولیس است و اگر بازی من به چشم آمده به خاطر زحمات، همکاری و همدلی تیم و همبازیانم است. شاید خیلی ها ندانند در این مدت بچه های ما چقدر سختی کشیده اند اما با وجود همه سختی ها تلاش کرده اند بهترین نتایج را کسب کنند. همه همبازیانم ستاره هستند و به بودن کنار آنها افتخار می کنم.

تو بلافاصله بعد از بازی با گل گهر هم اشاره کردی که باشگاه باید بیشتر تلاش کند. منظورت از سختی هایی که کشیدید مشکلات مالی است که …

فقط همین قدر بگویم لیاقت پرسپولیس خیلی بیشتر از این حرف هاست. من در مورد خودم صحبت نمی کنم ولی بچه های پرسپولیس، جنگجو، سلحشور، فداکارو پرتلاش هستند. در هر مسابقه با انگیزه ای مضاعف ظاهر می شوند تا بهترین نتیجه را به ثبت برسانند. نمی خواهم خیلی بحث را به این سمت ببرم اما انشالله امیدوارم مشکلات با تلاش بیشتر مسئولان حل شود چون پروژه بعدی ما قهرمانی لیگ برتر است.

سپاهان اصفهان رقیب اصلی شما هم به سختی توانست درخانه با یک گل تیم قعر جدولی ماشین سازی تبریز را شکست دهد. شما هم درهفته ۲۸ با ماشین سازی بازی دارید که تقریبا سقوط این تیم قطعی شده است.

همه تیم ها قابل احترام هستند. در هفته های آخر هیچ تیمی از پیش بازنده یا حتی از پیش برنده نیست. همه تیم ها برای بردن یا اعاده حیثیت می جنگند و ما هم به نظرم ۵ فینال سرنوشت ساز پیش رو داریم. ۵ بازی حساس جلوی ماست و باید در هر ۵ مسابقه خود حداکثر امتیازات را کسب کنیم. این یک هدف بزرگ برای ماست.

اولین فینال هم فولاد خوزستان است. شما باید سه شنبه این هفته دراهواز به مصاف تیم جواد نکونام بروید؟

اغراق نیست اگر بگویم بازی با فولاد خوزستان سخت ترین و مهم ترین بازی فصل ماست. این تیم خط دفاع خیلی خوبی دارد و سخت گل می خورد. سازماندهی خیلی خوبی هم دارد و با توجه به باخت دردقایق آخر مقابل مس رفسنجان با انگیزه زیادی برابرپرسپولیس قرار خواهد گرفت. با این حال ما هم کوه انگیزه هستیم و می خواهیم با نتیجه خوبی از اهواز برگردیم. کارسختی پیش روی داریم ولی محکوم به نتیجه گرفتن هستیم.

سئوال آخر دو بخش دارد؛ اولی مربوط به ابقای دراگان اسکوچیچ است و دومی قرعه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی که به زعم بسیاری از کارشناسان قرعه خوبی است. نظر تو چیست؟

 ابقای آقای اسکوچیچ تصمیم درستی بود که فدراسیون فوتبال گرفت. تیم ملی با آقای اسکوچیچ توانست بحرین و عراق را شکست داده و به مرحله نهایی صعود کند و انشالله با همت بچه ها و حضور ایشان بتوانیم درمرحله نهایی هم موفق نشان دهیم. اما به نظرم برای تیم ایران که درکنارژاپن سید یک و آقای فوتبال آسیاست خیلی نباید قرعه مهم باشد چون می خواهیم برای سومین دوره متوالی به جام جهانی صعود کنیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

لطفا به من نگویید ستاره؛ ستاره ما تیم پرسپولیس است/ قهرمانی لیگ برتر پروژه بعدی ماست/ مهمترین و سخت‌ترین بازی ما از راه رسید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ