منصور رشیدی: حسینی با ادامه این روند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت شود

0

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر دروازه بان این تیم بتواند به روند فعلی اش ادامه دهد جزو گزینه های دعوت به تیم ملی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، منصور رشیدی در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی قابل قبولی را از دو تیم شاهد بودیم، هم استقلال و هم آلومینیوم موقعیت های خوبی داشتند که با آمادگی بالای دروازه بان ها گلی از خط دروازه ها نگذشت.

وی تاکید کرد: استقلال چند موقعیت خوب داشت که پورحمیدی که دو فصل پیش دروازه بان سوم استقلال بود توانست چند موقعیت آبی پوشان را مهار کرده و اجازه ندهد سه امتیاز به حساب استقلال واریز شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سرمربیان دو تیم شناخت خوبی از بازیکنان داشتند. هر دو از همدیگر هم شناخت کافی داشتند و این باعث شد تا شاهد یک بازی تماشایی و پرحاشیه باشیم اما در پایان امتیازات تقسیم شد که متاسفانه این تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد.

منصور رشیدی در خصوص قضاوت پر سر و صدای سیدعلی داور این دیدار هم گفت: در بازی های استقلال و پرسپولیس که برابر آلومینیوم اراک و گل گهر برگزار کردند اشتباهات داوری ضربه زیادی به استقلال و گل گهر زد. گل گهر یک پنالتی را به راحتی از دست داد با اینکه همه دیدند خطای بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه بود و کمک داور هم بر آن تاکید داشت اما داور برای گل گهر پنالتی نگرفت و نتیجه بازی با همین اتفاق چیز دیگری رقم خورد در بازی استقلال هم اشتباه فاحش کمک داور در خصوص گرفتن آفساید باعث شد آبی ها ضربه بدی از قضاوت داور داشته باشند. تیم داوری استقلال و آلومینیوم چندین اشتباه محرز داشت، نمی دانم چرا کمیته داوران به این مسائل ورود نمی کند، با توجه به اینکه به روزهای پایانی لیگ نزدیک می شویم کمیته داوران باید برای اینکه عملکردش زیر سوال نرود دقت بیشتری در چینش داوران داشته باشد. با اشتباهی که کادر داوری دیدار استقلال و آلومینیوم انجام داد تا حدودی امیدهای استقلال برای قهرمانی از بین رفت.

وی در مورد عملکرد حسین حسینی در دیدار برابر آلومینیوم اراک گفت: حسینی در ۴ بازی گذشته عملکرد خوبی داشته، او هم دروازه اش را بسته نگه داشت و چند توپی که موقعیت صددرصد گل بود را نجات داد. حسینی به روزهای اوجش بازگشته و امیدوارم همین روند را ادامه داده تا بتواند یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

منصور رشیدی: حسینی با ادامه این روند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت شود

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ