اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

3

برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کدملی ، اسامی برندگان ایران خودرو امروز با کد پیگیری ، اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی اسفند ۱۴۰۱ ، اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی ۱۴۰۰

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

لازم به ذکر است تا بدانید که اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام خواهد شد. در روش اول، پیامکی برای برندگان ارسال می شود که در آن عنوان شده فرد به عنوان نفر اصلی یا ذخیره است. روش بعدی نیز مراجعه به سایت است که در آن متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده نمایند.

اسامی اسامی برندگان ایران خودرو آذر ماه ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایرانخودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به‌صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان ۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

چهل و یکمین مرحله فروش فوق العاده و فروش فوری محصولات ایران خودرو ( ویژه متقاضیان عادی) از طریق قرعه کشی -آذر ۱۴۰۱

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P

سورن + (پلاس) دوگانه سوز

دهمین فروش فوق العاده و فروش فوری (ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)از طریق قرعه کشی-آذر ۱۴۰۱

پنجمین فروش فوق العاده و فوری محصولات ایران خودرو ( ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی) از طریق قرعه کشی-آذر ۱۴۰۱

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک

اگر منتظر اعلام اسامی از راه پیامک هستید، باید توجه داشته باشید که شماره موبایلی که داده اید، فعال و روشن بوده باشد. نکته بعدی توجه به محتوای پیام است؛ متاسفانه بارها مشاهده شده که برخی افراد سودجو با هدف کلاهبرداری اقدام به ارسال پیامک های انبوه کرده و با ترفندهای مختلفی گوشی تلفن همراه و یا رمز های اینترنتی افراد را هک می کنند. پس توجه داشته باشید که در پیامک های ارسالی از سمت ایران خودرو تنها به این موضوع که شما برنده شده اید اشاره شده و از شما مبلغی برای پرداخت نخواسته و به صورت کلی درخواستی مطرح نمی شود.

مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو با استفاده از کد پیگیری

یکی از روش های مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت، استفاده از کد پیگیری است که در ادامه مراحل آن را بررسی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که در این روش احتیاجی به رمز عبور ثبت نام ایران خودرو ندارید. برای مشاهده نتایج از این طریق، باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سامانه esale.ikco.ir شوید که وارد شدن به آن هم با استفاده از سیستم و هم با گوشی امکان پذیر خواهد بود. اولین سایتی که نشان داده می شود، دارای عنوان « فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو » بوده که باید بر روی همان کلیک کنید.

 

با وارد شدن به صفحه اصلی سایت، گزینه های متعددی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آن ها گزینه «لیست برندگان قرعه کشی» می باشد که با شکل گردونه مشخص شده است و باید روی آن کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی وارد صفحه دیگری خواهید شد که در آن لیست برندگان قرار گرفته است. برای پیگیری نام خود کافی است در قسمت شماره پیگیری، آن را وارد کرده و جستجو را بزنید. اگر برنده شده باشید، پیام شما برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی ثبت نام خودرو قرعه کشی ایران خودرو سایت برندگان ایران خودرو برندگان ایران خودرو امروز استعلام برندگان ایران خودرو با کد ملی اسامی رزروی های قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

بدین ترتیب در این روش امکان مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام طی کردن مراحل به دلیل شلوغی سامانه با ارور های مختلفی مواجه شوید. همچنین در پاسخ به این سوال که کد پیگیری قرعه کشی ایران خودرو چند رقمی است؟ باید بگوییم این کد ۷ رقمی می باشد.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی ثبت نام خودرو قرعه کشی ایران خودرو سایت برندگان ایران خودرو برندگان ایران خودرو امروز استعلام برندگان ایران خودرو با کد ملی اسامی رزروی های قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو از طریق کد ملی

منظور از مشاهده نتایج با استفاده از حساب کاربری، همان روش مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی است. در این قسمت همراه ما باشید تا روش پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی را بررسی کنیم. در روش قبلی نیازی به وارد کردن کد ملی نبود، زیرا فرد کد پیگیری داشت؛ اما اگر کد پیگیری نداشتید و یا در صورت گم کردن کد رهگیری ایران خودرو می توانید با استفاده از پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی این کار را انجام دهید. برای این کار نیز باید مراحلی را طی کنید که برخی از این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سایت ایران خودرو به نشانی الکترونیکی  esale.ikco.ir شوید. سپس باید به جای انتخاب لیست برندگان قرعه کشی، گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن نام کاربری و کلمه عبور شما پرسیده می شود. کاربری همان کد ملی شما است و کلمه عبور را هم قبل خودتان انتخاب کرده اید. این موارد را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.

در صفحه پیشخوان حساب کاربری خود گزینه های متعددی را خواهید دید که یکی از آن ها «استعلام وضعیت قرعه کشی» است که باید آن را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مشخصات خودرویی که انتخاب کرده اید به شما نشان داده شده و اگر واجد شرایط دریافت آن باشید و برنده شده باشید، عبارت برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

استعلام وضعیت قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی این طرح فروش پس از تایید نهادهای ناظر، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی به آدرس esale.ikco.ir قرار گرفت.

همچنین نتایج از طریق پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد، با این‌حال بهتر است تا مشتریان برای اطمینان از نتایج به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو ( در قسمت پنل کاربر>میز کار> استعلام وضعیت قرعه کشی) مراجعه کنند. هم اکنون اسامی برندگان در قسمت پنل کاربری درج شده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ناشناس می گوید

    من برای نهمین بار متوالی در شرایط پیش فروش ایران خودرو شرکت کردم ولی متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیدم … فکر کنم کلا بازی با مردمه وگرنه که بالاخره باید از نه بار یه بار اسمت در بیاد

  2. ندا می گوید

    من و دوستانم ۱۰ نفر هستیم که از سال ۹۹ که ثبتنام شروع شده هر بار داریم ثبتنام میکنیم ولی هیچ کدوم تو این مدت به این طولانی نتیجه نگرفتیم

  3. علی می گوید

    سلام
    خدارو شکر من همون بار اول نوشتم بهم پارس tu5افتاد
    ولی چون ماشیناشون اشغاله فروختم یه خونه خریدم شما هم همین کارو بکنید