شجاع خلیل زاده بالاخره دلیل جدایی از پرسپولیس را فاش کرد/ عامل جدایی برانکو چه بود؟/ کنایه تند به استقلالی‌ها؛ فقط هوادارتان را گول می‌زنید

0

پرسپولیس نیوز

شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس درباره پرسپولیسی خواندن وزیر و کمک‌های او به سرخپوشان گفت: من در پرسپولیس بودم و صادقانه می گویم. اگر تیم رقیبم موفق می شود نباید آن را زیر سوال ببرم. بعضی از بازیکنان می خواهند خودشان را از زیر فشار هواداران نجات دهند و این حرف‌ها را می‌زنند.

وی اضافه کرد: من همیشه این حرف را زدم و در پرسپولیس هم آن را گفته بودم. داوری و اشتباه و نفع و ضرر برای همه تیم‌ها هست. همین بازی پرسپولیس اشتباه داوری بوده. اما اینکه موفقیت و زحمت تیمی را زیر سوال ببرید این کاملا مسخره است و این حرف‌ها برای این است که خودشان را از زیر فشار هواداران خارج کنند.

خلیل زاده افزود: زمان آقای برانکو ما کلا ۱۰ بازیکن بودیم و قهرمان شدیم. دو بار هم در فینال آسیا حاضر شدیم. آیا داوری نقش داشت؟ با این حرف‌ها هواداران خودشان را گول می زنند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم در این خصوص است. حق تیمی که دو بار در فینال آسیا حضور داشته این است که بازیکنانش الان مشکل مالی داشته باشند؟ حقش این است که ۴ بار پیاپی قهرمان ایران شود اما باشگاه نتواند پاداش بازیکنان را پرداخت کند؟

شجاع خلیل زاده با بیان اینکه چرا باید بازیکنان پرسپولیس خیلی کمتر از دیگر تیم‌ها قرارداد بسته و کمتر هم درصد دریافتی داشته باشند گفت: باشگاه چرا باید با این همه مقام بدهی داشته باشد؟ حق این باشگاه این است که بازیکنانش به خاطر مسائل مالی و مشکلات مالی بروند؟ سرمربی‌اش به خاطر عدم پرداخت مالی برود؟ فوتبال حرفه ای است و بدون پول مگر می شود زندگی کرد؟ می آیند به من می گویند داداش تو به خاطر پول رفتی. خب برادر من به تو ۱۰۰ بیشتر بدهند شغلت را عوض نمی کنی؟ پول نمی دهند و بی احترامی می کنند و چه انتظاری داشتید؟»

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

شجاع خلیل زاده بالاخره دلیل جدایی از پرسپولیس را فاش کرد/ عامل جدایی برانکو چه بود؟/ کنایه تند به استقلالی‌ها؛ فقط هوادارتان را گول می‌زنید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ