ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

0

پایگاه خبری فوتبالی- وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی بازی امروز مقابل تراکتور را از دست داد و از میان دانشگر یا موسوی، یک نفر در سمت راست به میدان می رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، استقلال و تراکتور از ساعت ۱۹:۱۵ در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند. آبی پوشان در صورت پیروزی می توانند جایگاهشان در رتبه سوم را مستحکم کنند و تراکتور نیز در صورت عدم پیروزی، شانس کسب سهمیه اش به خطر خواهد افتاد.

سیدحسین حسینی سنگربان آبی پوشان که پس از شکست استقلال مقابل ذوب آهن در رقابت های لیگ برتر درون دروازه تیمش قرار گرفته است، در چهار بازی از ۵ بازی گذشته موفق به ثبت کلین شیت شده و جایگاهش را درون دروازه آبی پوشان مستحکم کرده است. او امروز نیز به عنوان گلر شماره یک تیمش درون دروازه خواهد ایستاد.

تیم ۳ نفره خط دفاعی استقلال در بازی های گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. سیاوش یزدانی که بخش اعظم از فصل گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این فصل به مهره قابل اعتماد فرهاد مجیدی تبدیل شد و اتفاقا در بازی هایی که به میدان رفته است، خوب و موثر ظاهر شده است.

یزدانی امروز در خط دفاعی در کنار عارف غلامی و محمدحسین مرادمند روانه میدان می شوند. مرادمند که برابر گل گهر اولین گلش با پیراهن استقلال را به ثمر رساند، در بازی های قبل با انگیزه نشان داده ضمن اینکه غلامی نیز به همراه این دو نفر، در خط دفاعی خوب ظاهر شده و امروز نیز آنها برای استقلال به میدان می روند.

نکته مبهم در ترکیب استقلال، انتخاب جانشین غفوری است. کاپیتان آبی پوشان دیدار امروز را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و محمد دانشگر به جای او بازی خواهد کرد. البته سیداحمد موسوی نیز به طور کامل از بند آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند برای تیمش به میدان برود.

محمد نادری که در نیم فصل دوم از بازیکنان موثر تیمش بود، در سمت چپ حضور خواهد داشت. مسعود ریگی همچون بازی های گذشته کمربند خط میانی تیمش را در کنار مهدی مهدی پور محکم می کند. این دو بازیکن از مهره های ثابت تیم مجیدی در بازی های گذشته بوده و امروز نیز وظیفه سخت مقابله با خط هافبک تراکتور را بر عهده دارند. آرش رضاوند نیز جلوتر از این دو نفر انجام وظیفه خواهد کرد.

در خط حمله نیز مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود و انتخاب زوج او از میان مطهری و رمضانی خواهد بود. این احتمال می رود با توجه به نیاز پرس از جلو توسط خط حمله استقلال، ارسلان از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف غلامی – محمدحسین مرادمند – محمد نادری – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – مسعود ریگی – آرش رضاوند – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

وریا غفوری بازیکن کدام تیم است وریا غفوری ساعت بازی امروز استقلال ترکیب تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ