استقلال ۲ – تراکتور ۱ / قایدی استقلال را به ۴۷ رساند/ سهمیه آسیایی در دسترس آبی ها

0

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌پوشان پایتخت جدال با شاگردان فیروز کریمی را با برتری ۲ بر صفر به پایان رساندند.

از هفته بیست و ششم لیگ برتر، باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور بود.

نیمه نخست این دیدار صحنه آنچنان خاصی نداشت و بازیکنان استقلال با به نمایش گذاشتن بازی مالکیتی بیشتر سعی در به دست گرفتن توپ و میدان داشتند و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم فرصت طلبی مهدی قایدی کار دست سرخپوشان تبریز داد و این مهاجم موفق شد در فاصله اندکی پس از آغاز نیمه دوم ۲ بار متوالی روی اشتباه مدافعان تراکتور دروازه این تیم را باز کند و استقلال را ۲ بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت ۲ گل اندکی به خودشان آمدند و با حملات متوالی سعی در بازکردن دروازه استقلال داشتند که تا دقایق پایانی با سد محکم دفاع استقلال روبرو شدند.

اما در زمان های تلف شده نیمه دوم، بالاخره قفل دروازه استقلال شکست و امین اسدی موفق شد با ضربه سر دروازه حسینی را باز کند تا حساب کار ۲ بر یک شود.

تلاش های واپسین تراکتور برای به ثمر رساندن گل دوم موثر واقع نشد و در نهایت شاگردان مجیدی با دبل مهدی قایدی توانستند سرخپوشان تبریز را شکست دهند و ۳ امتیاز دیدار را کسب نمایند.

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰

استقلال – تراکتور تبریز ساعت ۱۹.۱۵

تیم داوری: پیام حیدری – سعید علی نژادیان – فرهاد مروجی – عبدالنبی پورخلف

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور (۶۵- داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (۸۴- سعید مهری)، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (۸۴- آرمان رمضانی)

 

ترکیب تراکتور

محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز (۲۰- سعید ایران خواه)، علی فتحی، محمد عباس‌زاده، محمد قنبری، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

 

شرح گل

استقلال یک – تراکتور صفر (دقیقه ۵۳: هادی محمدی – گل بخودی): ارسال بلند موسوی به روی دروازه به فخرالدینی رسید و این بازیکن به استپ سینه قصد داشت توپ را به اخباری برساند ولی روی اشتباه گلر تبریزی ها و تیز هوشی مهدی قایدی باعث شد او زودتر به توپ برسد. ضربه چیپ این بازیکن از بالای سر اخباری در حال ورود به دروازه بود که هادی محمدی پیش از ورود توپ به دروازه، قصد دفع آن را داشت و ضربه این بازیکن وارد دروازه تیمش شد تا حساب کار یک بر صفر شود.

استقلال ۲ – تراکتور صفر (دقیقه ۵۹: مهدی قایدی): پاس رو به عقب هادی محمدی به اخباری رسید و اشتباه عجیب سنگربان تبریزی ها در دفع توپ، باعث شد تا توپ به ریگی برسد و این بازیکن با یک ضربه سر مهدی قایدی را در فرصت مناسبی قرار دهد و مهاجم بوشهری استقلالی ها پس از عبور از هادی محمدی و ایران خواه، با ضربه ای بغل پا و فنی، دروازه تراکتور را برای بار دوم باز کرد.

استقلال ۲ – تراکتور یک (دقیقه ۹۰+۲: امین اسدی): ارسال سیدابوالفضل رزاق پور به روی دروازه به ضربه سر امین اسدی همراه شد که توپ این بازیکن با ورود به درون دروازه، قفل دروازه حسینی را باز کرد.

 

کارت زرد

محمد عباس زاده (۳۷) محمدرضا اخباری (۵۵) از تراکتور

محمد نادری (۴۵+۷) عارف غلامی (۷۳) از استقلال

 

لحظات حساس

دقیقه ۱۴: پاس خوب محمد نادری پشت محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و بغل پا، توپش را به سمت دروازه اخباری فرستاد که با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ارسال یک کرنر از سمت راست به روی دروازه تراکتور با ضربه سر ارسلان مطهری مواجه شد و این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: اشتباه بزرگ سعید ایران خواه باعث شد تا ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری قرار بگیرد و در حالیکه قایدی در فرصت بهتری قرار داشت و اخباری نیز از دروازه بیرون آمده بود، مطهری ضربه اش را به سمت دروازه زد که با تکل بسیار خوب هادی محمدی مدافع تراکتور این توپ به بیرون رفت و در ادامه نیز داور خطای مطهری را به روی اخباری اعلام کرد.

دقیقه ۵۰: پیمان بابایی مهاجم تبریزی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک فرصت شد و شوت این بازیکن با اختلاف اندک از کنار زمین به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: اشتباه عجیب دیگر از فخرالدینی و پاس او به قایدی یک فرصت مناسب و دقیقا مشابه گل دوم استقلالی ها را در اختیار این بازیکن قرار داد که او پس از عبور از هادی محمدی، با ضربه ای بغل پا و فنی، ضربه اش را به سمت دروازه تراکتور زد که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: ارسال یک کرنر به روی دروازه با مشت حسینی همراه شد که توپ در ادامه با برخورد به هادی محمدی بازیکن تراکتور، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: حملات تراکتور برای کاهش فاصله بیشتر شد و شوت فخرالدینی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

نتیجه بازی فوتبال نتیجه بازی تراکتور امروز نتیجه بازی استقلال چند چند شد استقلال تراکتور اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال ۲ – تراکتور یک| قایدی استقلال را به ۴۷ رساند/ سهمیه آسیایی در دسترس آبی ها

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ