تجاوز جنسی آمر به معروف عرب به یک دختر!

0

روزنامه القدس العربی چاپ لندن در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: مقامات امنیتی منطقه جازان در جنوب غرب عربستان سعودی رئیس هیئت امر به معروف و نهی از منکر این منطقه را به اتهام  سه ماه سوء استفاده جنسی از یک دختر جوان، بازداشت کردند.

سخنگوی رسانه ای پلیس جازان دیروز در بیانیه ای اعلام کرد این دختر جوان یک پرونده در زمینه خلوت کردن با نامحرم در دست رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر این منطقه داشت که وی پرونده را در دفتر خود نگه داشته بود.

در ادامه این بیانیه بدون ذکر نام مسئول امر به معروف و نهی از منکر، آمده است وی شروع به باج خواهی از این دختر جوان کرده و به وی قول داده است اگر با خواسته های او در زمینه بیرون رفتن با وی و تمکین در برابر درخواست های نامشروعش موافقت کند پرونده اتهامی او را خواهد بست.

این بیانیه تاکید می کند این مسئله باج خواهی و سوء استفاده به مدت سه ماه ادامه داشته و این دختر جوان از ترس رسوا شدنش به خواسته های وی تمکین کرده است اما زمانی که یک جوان به خواستگاری این دختر آمد و او از رئیس مرکز امر به معروف درخواست کرد دست از سر وی بردارد چرا که در آستانه ازدواج کردن است، رئیس امر به معروف حاضر نشده است دست از سر وی بردارد و از او فاصله بگیرد از این رو، این دختر جوان هم چاره ای جز این نمی بیند که اداره امر به معروف و پلیس جازان را در جریان این مسئله قرار دهد.

پس از آن، پلیس منطقه رفتارهای این فرد را زیر نظر گرفت و در حال ارتکاب جرم مشهود با حضور دختر جوان بازداشت شد.

سخنگوی رسانه ای پلیس منطقه جازان که این مسئول امر به معروف و نهی از منکر در آنجا دستگیر شده است تاکید کرد پس از بازداشت شدن این فرد به همراه دختر جوان، اقدامات تنبیهی علیه وی اعمال خواهد شد.

وی افزود: این پرونده به بازپرسی و دادستانی ارجاع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ