سیدصالحی: مشکلات استقلال تکراری و لوث شده است/ مجیدی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد

0

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مشکلات استقلال تکراری شده است و باید فکری به حال ساختار مدیریت باشگاه کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور، تیم سال‌های قبل نیست و از نظر ساختاری و فوتبالی نسبت به گذشته خیلی افت کرده است. بازی چندان دلچسبی نبود. استقلال با سیستم همیشگی ۲-۵-۳ وارد زمین شد و تیم کریمی نیز سعی در استفاده از لایه‌های دفاعی و نفوذ از عمق خط دفاع استقلال داشت. بازی زیاد چنگی به دل نزد، هر چند در نیمه نخست استقلال یکی دو موقعیت داشت که اخباری بسیار خوب کار کرد. 

وی افزود: در نیمه دوم طبیعی بود استقلال «بالا» بازی کند. این تیم توانست از اشتباه خط دفاعی تراکتور و سرعت مهدی قایدی استفاده کند و دو گل بزند. بازی در مجموع  تاکتیکی نبود. تراکتور از اول فصل، مشکلات زیادی در خط دفاعی داشت که هنوز رفع نشده است.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی پس از بازی در رابطه با عدم توجه مدیران باشگاه به تیم گفت: این قضیه برای امسال نیست. استقلال چند سال است که وضعیت مدیریتی مناسبی ندارد و از این مسئله ضربه خورده است. به عنوان مثال، در فصل گذشته کاری کردند فرهاد مجیدی استعفا کند و قهرمانی حذفی را از دست دادند. در لیگ قهرمانان آسیا نیز کارآیی نداشتند. فصل جاری نیز شرایط طوری رقم خورد که محمود فکری ۲۰ روز مانده به شروع لیگ اضافه شد و فرصت کافی نداشت. مشکلات استقلال تکراری و لوث شده است. باید فکری به حال ساختار مدیریتی استقلال شود تا بازیکنان بدانند پشت و پناهی دارند. مجیدی یک نفره نمی‌تواند کاری انجام دهد. فشار روی او زیاد است و اگر هم حرفی زده شود، گوش شنوایی وجود ندارد.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سیدصالحی: مشکلات استقلال تکراری و لوث شده است/ مجیدی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ