زمان آزمون استخدامی جذب معلم ۱۴۰۰ کی و چه تاریخی است؟

0

ناصر سلیمان زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به این که ستاد ملی کرونا تاکنون مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی صادر نکرده است، گفت: در صورت صدور مجوز از سوی این ستاد، آزمون مذکور در موعد مقرر (تاریخ ۲۵ تیرماه) برگزار خواهد شد و در صورت عدم دریافت مجوز، به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

لغو آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ناصر سلیمان زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار این مرکز اظهار کرد: «آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته»، «نیروهای طرح امین» و «مربیان قرآنی»، صرفاً در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، در روز ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد،البته تاکنون مجوزی برای برگزاری این آزمون از سوی این ستاد صادر نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش، ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط شیوع کرونا در کشور، مجوز برگزاری آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی از سوی ستاد ملی کرونا صادر و این آزمون در موعد مقرر برگزار شود، در غیر این صورت، با هماهنگی ستاد مذکور، زمان دیگری را برای برکزاری آزمون، اعلام خواهیم کرد.

سلیمانزاده با اشاره به «نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی» (آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه ها و …) که قرار بود در مردادماه سال جاری برگزار شود، گفت: تاریخ دقیق این آزمون نیز، پس از موافقت سازمان اداری و استخدامی و هماهنگی با سازمان سنجش کشور و أخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون جامانده های آزمون نهضت سواد آموزی و ..‌. صرفاً از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی خواهدشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ