اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

0

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ بر اساس اطلاعیه مورخ ۲۷ بهمن و همچنین انجام اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰، زمان ثبت نام نیز از روز دوشنبه دوم به روز جمعه مورخ ششم اسفند ماه جاری اصلاح می‌ شود.

بنابراین متقاضیان آزمون فوق ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

همچنین باتوجه به اصلاحیه اعلام شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی، امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان در آزمون ایجاد شد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

داوطلبان آزمون فوق می توانند اصلاحات مربوط به محل خدمت شغل محل های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران، ردیف های شغلی و همچنین سایر موارد در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی مشاهده کنند.

اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند پایان زمان ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ به روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ اصلاح می‌گردد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما:

ـ اصلاحیه مربوط به  اصلاح تاریخ فراغت از تحصیل، پایان خدمت و معافیت دائم:

ـ ملاک عمل تاریخ فراغت از تحصیل، پایان خدمت و معافیت دائم مندرج در صفحه (۱۰) ردیف (۱) از بخش هفتم دفترچه راهنمای ثبت نام به تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ اصلاح می شود.

ـ اصلاحیه مربوط به  محل خدمت شغل محل های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران:

ـ عنوان محل خدمت شغل محل‌های: ۱۱۸۳۷، ۱۱۸۴۴، ۱۱۸۵۱، ۱۱۸۶۱، ۱۱۸۶۸، ۱۱۸۷۴، ۱۱۸۸۰، ۱۱۸۸۶، ۱۱۸۹۳، ۱۱۹۰۰، ۱۱۹۰۶، ۱۱۹۱۲، ۱۱۹۱۶، ۱۱۹۲۱، ۱۱۹۲۸، ۱۱۹۳۶، ۱۱۹۴۲، ۱۱۹۴۸، ۱۱۹۵۴، ۱۱۹۶۰، ۱۱۹۶۶، ۱۱۹۷۰، ۱۱۹۷۸، ۱۱۹۸۳، ۱۱۹۸۸، ۱۱۹۹۱، ۱۱۹۹۵، ۱۲۰۰۰، ۱۲۰۰۳، ۱۲۰۱۳، ۱۲۰۱۸، ۱۲۰۲۴، ۱۲۰۲۷ و ۱۲۰۳۰ به تهران – مناطق ۷ و ۴ اصلاح می‌گردد، که در دفترچه راهنما به اشتباه تهران – مناطق ۷ و ۱۴ درج شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ