اظهارات جالب یک استقلالی علیه میلیچ/ منافع باشگاه حفظ شد؟

0

پایگاه خبری فوتبالی – هروویه میلیچ که مدیر برنامه‌های مشترکی با بوژیدار رادوشویچ دارد، از ایران رفت و بعید است دیگر به استقلال برگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، یکی از بازیکنان استقلال که نمی‌خواست نامش فاش شود در این مورد گفت: «میلیچ بازیکن بدی نبود اما به نظر من محمد نادری خیلی بهتر از او در سمت چپ بازی می‌کند ضمن اینکه برای اولین بار است که ما می‌بینیم بالاخره منافع باشگاه حفظ می‌شود. اگر او پولش را نگرفته خیلی از بچه‌های دیگر هم طلب دارند ولی با جان و دل برای هواداران و برای استقلال بازی می‌کنند.»

این بازیکن در ادامه گفت: «من نمی‌گویم میلیچ پول نگیرد اما این فقط او نیست که از باشگاه طلب دارد. ضمن این که حق قانونی باشگاه است که بخواهد برای یک فصل با بازیکنی تمدید کند نه اینکه به زور مدیر برنامه‌های این بازیکن قرار باشد قراردادش دو سال تمدید شود. به هرحال میلیچ بازیکن جوانی نبود که درخواست تمدید قرارداد دو ساله داشت و در این قبیل موارد حتماً باید منافع باشگاه بر منافع بازیکن مقدم باشد. البته همه ما بازیکنان دوست داریم پولمان را به موقع بگیریم و امیدوارم مشکل مالی میلیچ هم با استقلال هم حل شود تا کار به جاهای باریک نکشد و استقلال و هوادارانش ضرر نکنند.»

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اظهارات جالب یک استقلالی علیه میلیچ/ منافع باشگاه حفظ شد؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ