آشنایی با ۹ جوان آکادمی که در اولین تمرینات پیش فصل حضور دارند

0

رئال مادرید نیوز : فصل برای رئال مادرید از دوشنبه آغاز شد و با توجه به شانزده غایب بازیهای ملی (یورو، کوپا آمریکا و المپیک) آنچلوتی از شمار زیادی از محصولات آکادمی در تمرینات استفاده کرد.

برخی از این محصولات آکادمی در میان هواداران شناخته تر هستند. آنتونیو بلانکو و میگل گوتیرز شاخص ترین چهره ها هستند. اولی در مقطع پایانی فصل در برخی بازیها به جای کاسمیرو در زمین قرار گرفت تا او و سایر هافبک ها استراحت کنند. بلانکو آینده درخشانی دارد و عملکرد خوبش باعث شد تا مدیران رئال قید کاماوینگا را بزنند و روی او برای آینده حساب کنند. میگل گوتیرز هم هفته های درخشانی داشت و ثابت کرد که می تواند به تیم بزرگسالان برسد اما ماندنی شدن مارسلو کار رابرایش سخت کرده است. حالا میگل ترجیح می دهد که یک فصل قرضی جدا شود و تجربه اندوزی کند و در سال ۲۰۲۲ با جدایی مارسلو به رئال برگردد.

این روزها درون دروازه نیز تونی فویدیاس در تمرینات شرکت می کند تا در کنار لونین و آلتبوه از تیم بزرگسالان تمرین کند. فصل گذشته فویدیاس برای حضور درون دروازه کاستیا با لوئیز لوپز رقابت می کرد و ۱۶ بازی هم داشت. او نهمین فصلش را در آکادمی رئال مادرید سپری می کند.

در خط دفاعی ماریو گیلا ۲۰ ساله حضور دارد. در صورت جدایی واران از او به عنوان یکی از گزیینه های تبدیل شدن به دفاع وسط چهارم تیم بزرگسالان پس از میلیتائو، آلابا و ناچو اسم برده می شود .فصل گذشته گیلا در ۲۰ تا از ۲۵ بازی کاستیا حضور پیدا کرد و فصل درخشانی داشت. او پیشنهادهایی از ایتالیا، اسپانیا و انگلیس دارد و منتظر است تا نظر آنچلوتی را در مورد خودش بداند.  دیگر مدافع نیز ویکتور چوست کاپیتان کاستیا است که فصل گذشته چند بازی در تیم بزرگسالان داشت و نمره قبولی گرفت. ویکتور نیز بازیکن باتجربه ایست و می تواند مدافع میانی چهارم رئال مادرید باشد.

در خط هافبک می توان به مورانته اشاره کرد. این هافبک که از نظر سبک بازی با بوسکتس شباهت دارد در سال ۲۰۲۰ از ویارئال به رئال آمد. او فصل گذشته پانزده بازی در کاستیا داشت. البته نباید از آریباس غافل شد که در تیم بزرگسالان در فصل گذشته چند بازی درخشان را داشت و به عنوان بازیکنی باتجربه در رده های پایه در تمرینات حضور دارد. ماروین پارک دیگر چهره حاضر در تمرینات است که در پست بال راست و پیستون راست بازی می کند و سرعت بالایی دارد و پیشنهادهایی از ایتالیا دریافت کرده است.

در خط حمله نیز لاتاسا این روزها در تمرینات حضور دارد. او فصل گذشته در شانزده بازی پنج گل برای کاستیا زد که درخشان ترین گلهایش در مقطع پایانی فصل بودند. او ششمین فصلش را در رئال سپری می کند. داوید گونزالس شاید ناشناخته ترین چهره تمرینات باشد. او جوان ترین بازیکن در شروع اردوی رئال در پیش فصل است که هافبکی است که تفکرات هجومی دارد و سومین فصلش را در آکادمی رئال سپری می کند و فقط ۱۹ سال سن دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آشنایی با ۹ جوان آکادمی که در اولین تمرینات پیش فصل حضور دارند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ