انتقال سه محصول آکادمی رئال مادرید: مذاکره خاوی با فیورنتینا و راهی شدن فرانچو به ایبار

0

رئال مادرید نیوز : فرانچو محصول آرژانتینی – اسپانیایی رئال مادرید راهی ایبار شد. این بازیکن آرژانتینی برای سه فصل یعنی تا سال ۲۰۲۴ به صورت رایگان راهی ایبار شد هر چند که رئال مادرید بخشی از حق انقتال وی  در آینده را حفظ کرده است. این مهاجم ۲۳ ساله فوتبالش را در رایو وایکانو اغاز کرد که در سال ۲۰۱۶  وارد باشگاه رئال مادرید شد. فرانچو مجموعا ۶۱ بازی در کاستیا در چهار فصل انجام داد که حضور زیادی در تیم بزرگسالان داشت و فقط دو بازی انجام داد. زیدان در بازی فصل ۱۸-۲۰۱۷ مقابل فوئنلابرادا در کوپا به او فرصت داد.

این بازیکن در دسامبر ۲۰۱۸ دچار مصدومیت از ناحیه لیگامنت شد که در دو فصل بعدی فقط ۱۸ بازی در رئال انجام داد. او مدتی به صورت قرضی در تیم فوئنلابرادا در لیگ دسته دو اسپانیا بازی کرد که در این تیم در ۳۴ بازی یک گل و دو پاس گل داشت.

از سویی مدیران آکادمی رئال مادرید انتقال قرضی جوردی مارتین به تالاورا را تایید کردند. محصول ۲۰ ساله آکادمی رئال مادرید در فصل گذشته نیم فصل در کاستیا بازی کرد و بعد از آن راهی ختافه بی شد و حالا در تیم تالاورا در لیگ دسته سه اسپانیا توپ خواهد زد.

از سویی خاوی سانچز مدافع سابق آکادمی رئال مادرید که سال گذشته با سه میلیون یورو راهی وایادولید شد مذاکراتی با فیورنتینا و والنسیا داشته است. رئال هنوز نیمی از حق انتقال وی را در اختیار دارد و در صورت فروش وی می تواند درآمدزایی کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

انتقال سه محصول آکادمی رئال مادرید: مذاکره خاوی با فیورنتینا و راهی شدن فرانچو به ایبار

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ