علت زشت شدن بریتنی اسپیرز چیست؟ +عکس

5

بریتنی پس از به شهرت رسیدن در زندگی شخصی اش دچار مشکلاتی شد و مورد توجه رسانه ها و هوادارانش قرار گرفت. بریتنی در سال ۲۰۰۷ به علت مشکلات روحی پس از طلاق با چتر به یک خودرو حمله کرد. از آن پس شایعاتی مبنی بر اینکه بریتنی روانی شده است راه افتاد. او بطور داوطلب برای درمان در همان سال به مرکز بازپروری مالبیو رفت. بریتنی به خاطر بیماری افسردگی-شیدایی در سال ۲۰۰۸ مجددا به بیمارستان منتقل شد و برای مدتی در آنجا بستری شد.

در سال ۲۰۱۹ بریتنی اسپیرز مجددا دچار بیماری افسرگی شد و در بیمارستان بستری گردید دلیل افسردگی بریتنی اسپیرز مشکلات جسمی و بیماری پدرش جیمی اسپیرز اعلام شد. این خواننده به شدت از مشکلات عاطفی رنج می‌برد و در حال تلاش است تا با وضعیت سلامتی پدرش جیمی کنار بیاید.

گفتنی است، بریتنی اسپیرز از سال ۲۰۰۸ میلادی به دلیل بیماری‌ روحی‌اش، زندگی‌ کاری و شخصی‌اش تحت کنترل یک قرارداد است و نمی‌تواند به اختیار خود کاری انجام دهد! با این حال، بریتنی اسپیرز به دنبال لغو این قرارداد است ولی تاکنون موفق به لغو آن نشده است.

همسر سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز بیوگرافی بریتنی اسپیرز بریتنی اسپیرز و سام اصغری

زندگی خصوصی و همسران بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در ابتدا رابطه‌ای را با جاستین تیمبرلیک در سال ۱۹۹۹ برقرار کرد. اما رابطهٔ این دو بیش از سه سال دوام نیاورد و در دسامبر ۲۰۰۲ رابطهٔ این دو به پایان رسید.

در ۳ ژانویه ۲۰۰۴ اسپیرز با دوست دوران کودکی خود، جیسون آلن الکساندر در یک کلیسای عروسی کوچک در لاس وگاس، نوادا ازدواج کرد. این ازدواج ۵۵ ساعت بعد، در پی دادخواستی به دادگاه ابلاغ شد و منجر به طلاق شد و اسپیرز اعلام کرد: «فاقد درک از اقدامات او بودم».

به خاطر شهرت اسپیرز، زندگی شخصی او بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این موضوع پس از ازدواج با کوین فردرلین  در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت. او نخستین فرزندش «شان پرستون»  در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش «جیدن جیمز»  را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد. اما کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز پایان داد. طلاق این زوج در ماه نوامبر همان سال (۲۰۰۶) به شدت تبلیغ شد و در پی آن، آنها بر سر پذیرفتن سرپرستی پسرهایشان درگیری پیدا کردند. پس از ان بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ پایان یافت.

اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام (دیوید لوکادو) آشنا می‌شود و وارد رابطه دوستی می‌شوند که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان میابد و بار دیگر بریتنی را می‌رنجاند

بریتنی از ماه مارس سال ۲۰۱۶ با یک مدل، ورزشکار ایرانی به نام سام اصغری وارد یک رابطه عاشقانه شده‌است.

همسر سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز بیوگرافی بریتنی اسپیرز بریتنی اسپیرز و سام اصغری همسر سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز بیوگرافی بریتنی اسپیرز بریتنی اسپیرز و سام اصغری

عکس بریتنی اسپیرز در سال britney spears 2000

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. لیلی می گوید

    اصلا بهش نمیادچهل سالش باشه خیلی پیربنظرمیرسه

    1. ی بنده خدا می گوید

      انقد که اون قرارداد لعنتی دخترمو عذاب داد

  2. غلام می گوید

    خیلی پیرو پاتله از بس تو روابط مختلف بوده و به همه داده

    1. بکن غلام می گوید

      عین ننت

    2. تنها می گوید

      قضاوت ممنوع