نقش پنهانی و مهم یک مربی لیگ برتری در قهرمانی‌های پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز

مهدی تارتار را همه به پرسپولیسی بودن می‌شناسند. مربی این روزهای پیکان در سال‌های ابتدایی لیگ برتر عضو باشگاه پرسپولیس بود و با این تیم جام قهرمانی را هم بالای سر برد. تارتار شاید به عنوان مربی نتوانسته باشد در پرسپولیس کاری کند اما نقش خود را به عنوان یک پرسپولیسی به خوبی ایفا کرده و در ۴ قهرمانی متوالی سرخپوشان بی تاثیر نبود. مربی که در لیگ بیستم هم امتیازهای مهمی از رقبای پرسپولیس گرفت .

به تارتار فرصت ندادند

مهدی تارتار در لیگ پانزدهم که پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگید نتوانست به این تیم کمک چندانی کند. راه آهن در آن زمان شرایط خوبی نداشت و به هر دو تیم مدعی قهرمانی باخت . با این حال تارتار برابر پرسپولیس دو بر صفر شکست خورد اما برابراستقلال خوزستان یک بر صفر بازنده شد تا در تفاضل به تیم برانکو کمک کرده باشد. در همان سال تیم تارتار استقلال مدعی را هم در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و تاثیر مهمی در نتایج تیم‌های بالای جدولی داشت ولی در دور برگشت به دلیل جدایی از راه آهن فرصت به او نرسید تا استقلال خوزستان را متوقف کند و کمک حال پرسپولیس باشد و در نهایت هم جام به آبی های اهوازی رسید.

غیبت کوتاه مدت

نتایج ضعیف تارتار در راه آهن باعث شد او لیگ برتر فصل شانزدهم را از دست بدهد و در لیگ آزاداگان هدایت پارس جنوبی را بر عهده بگیرد. تارتار در پایان فصل با این تیم به لیگ برتر باز گشت .

سرباز ارشد پرسپولیس

 تارتار در لیگ هفدهم مهم ترین نقش را در قهرمانی این تیم داشت. او با پارس جنوبی به ذوب آهن رده دومی فقط یک امتیاز داد و به استقلال رده سومی هم سه امتیاز تا این تیم‌ها از رقابت با پرسپولیس جا بمانند. البته خود پارس جنوبی در نیم فصل اول رقیب پرسپولیس بود که با باخت به این تیم مسیر قهرمانی پرسپولیس را هموار کرد و دو تیم در بازی برگشت به نتیجه تساوی رضایت دادند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

حاشیه امنیت سرخ‌ها

لیگ هجدهم پرسپولیس جشن قهرمانی خود را در جم برابر تیم تارتار گرفت. مربی پرسپولیسی پارس جنوبی در همین سال موفق شد استقلال رده سومی را در یک بازی شکست دهد و سپاهان رده دومی را هم یک بار با نتیجه تساوی متوقف کند اما رفت و برگشت برابر تیم برانکو بازنده بود تا حاشیه امنیتی برای قهرمانی هفته پایانی پرسپولیس ایجاد کرده باشد.

سورپرایز تارتار

در لیگ نوزدهم تارتار برای اولین بار پرسپولیس را برد . این تنها سالی بود که او به تیم‌های رقیب پرسپولیس بیشتر از تیم محبوبش امتیاز داد اما با این حال هم یک بار در فصل استقلال رده دومی و فولاد رده سومی را با نتیجه تساوی متوقف کرد و اجازه نداد رقبای پرسپولیس به این تیم نزدیک شوند.

سرمربی پیکان باید در ادامه فصل بار دیگر باید برابر پرسپولیس قرار گیرد. او در لیگ بیستم تا به حال در دو دیدار رفت برگشت برابر استقلال به نتیجه تساوی رسیده و ۴ امتیاز این تیم را در کورس قهرمانی از بین برد. پیکانی‌ها در شرایط حساس از سپاهان هم امتیاز گرفتند و تیم تارتار اگر در هفته پایانی مزاحم پرسپولیس نشود یک جام دیگر هم  مقابل چشمان این مربی به پرسپولیس می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

  • جانشین یحیی گل محمدی در پرسپولیس کیست؟/ اتفاق بزرگی که برای نسل جوان مربیان ایرانی رخ داد

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

نقش پنهانی و مهم یک مربی لیگ برتری در قهرمانی‌های پرسپولیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ