مارسلو:«کاپیتانی رئال مادرید یک مسئولیت بزرگ است»

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو کاپیتان رئال مادرید در مورد اولین روزهای پیش فصل با سایت رئال صحبت کرد.

کاپیتانی:” این یک غرور و یک مسئولیت بزرگ است که کاپیتان بزرگ ترین تیم دنیا باشی. احساس خوشبخت بودن دارم. فقط به خاطر این که می دانم رئال مادریدی هستم هر روز با انگیزه ویژه ای از خواب بیدار می شوم. هر فصل به من انگیزه مضاعفی می دهد. مدت زیادی است که در این جا حضور دارم اما انگیزه ام هرگز عوض نمی شود. همیشه سعی کردم که بهتر شوم و انگیزه بالایی برای شروع فصل دارم.”

یک رویا:” هر فصل چیزهای جدیدی یاد می گیرم. کاپیتانی رئال باعث می شود تا انگیزه بالاتری داشته باشم. این برای من یک رویاست و همه تلاشم را کردم تا مدت زیادی در این جا باشم.”

مسئولیت و انگیزه:” همیشه سعی می کنم که کمی شادی و مسئولیت هایم را به تیم اضافه کنم تا به جوان ها و آنهایی که در این جا هستند، کمک می کنم. همیشه به کمک نیاز دارم. همیشه سعی می کنم چیزهای بیشتری یاد بگیرم. به عنوان کاپیتان سخنگوی تیم هستم و سعی می کنم که بیشترین کمک ممکن را در تیم داشته باشم. در پیش فصل ترکیبی از کار با توپ و کار فیزیکی را داشتیم و از اولین روز همه چیز خیلی سخت بود. انگیزه بالایی داریم تا با جدیت تمرین کنیم. حال خوبی داریم و همه خوشحال هستیم. همه چیز برای موفقیت در این جا را داریم.”

انگیزه ها برای فصل جاری:” می دانیم که خیلی سخت است که فصلی بدون جام را سپری کنی اما تا پایان فصل به جنگیدن ادامه می دهیم. قطعا چیزی خواهیم برد. خیلی خوشحال هستیم. هنوز بازیکنانی در تعطیلات یا بازیهای ملی هستند اما برای شروع فصل انگیزه داریم.”

آموزش به جوان ها :” فراتر از این که چیزی به آنها یاد بدهم سعی می کنم که به انها کمک کنم تا بدانند که از چه لحاظ باید بهتر شوند: اتفاق در زمین تمرین، کنترل توپ، گوش دادن به مربی، دقت کردن به خواسته های بدنساز و … این چیزها عادی هستند. ما بازیکنان سن کمی برای فوتبال بازی کردن داریم اما سعی می کنیم خیلی چیزها را یاد بگیریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارسلو:«کاپیتانی رئال مادرید یک مسئولیت بزرگ است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ