رئال مادرید پس از ۲۵ سال بدون رئالی در فینال یورو

0

رئال مادرید نیوز : آخرین باری که فینال یورو بدون بازیکنی از رئال برگزار شد به سال ۱۹۹۶ برمی گردد که در بازی آلمان و چمهوری چک خبری از رئالی ها نبود. امشب حالا پس از ۲۵ سال همین ماجرا تکرار می شود.

در حقیقت در سال ۱۹۹۶ هم فینال در ومبلی برگزار شد که خبری از رئالی ها نبود و حالا پس از ۲۵ سال این داستان تکرار شد. آنلکا و کارمبو از رئال در فینال ۲۰۰۰ حضور داشتند و با تیم ملی فرانسه قهرمان شدند. آنها در همان تابستان به پی اس جی و میدلزبورو فروخته شدند. در سال ۲۰۰۴ نیز لوئیز فیگو در ترکیب پرتغال در فینال مقابل یونان باخت.

در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ اسپانیا به فینال رسید و قهرمان شد که طبیعتا رئالی ها حضور داشتند. در فینال ۲۰۰۸ کاسیاس و راموس در ترکیب مقابل آلمان حضور داشتند که البته متزلدر هم از میان رئالی ها در ترکیب آلمان بود. در سال ۲۰۱۵ پنج بازیکن از رئال در ترکیب اسپانیا بودند : کاسیاس، راموس، آلبیول، آربلوا و ژابی آلونسو. در سال ۲۰۱۶ رونالدو و په په در ترکیب پرتغال در فینال حضور داشتند و به قهرمانی رسیدند.

البته اگر به عقب برگردیم در سال ۱۹۶۴ اسپانیا مقابل شوروی در حالی قهرمان شد که زوکو و آمانسیو را از رئال در ترکیب داشت. در سال ۱۹۸۰ آلمان با یک رئالی یعنی اشتیلیکه مقابل بلژیک قهرمان شد. چهار سال بعد کاماچو، سانتیانا، گایگو و بوتراگوئنو در ترکیب اسپانیا مقابل فرانسه شکست خوردند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رئال مادرید پس از ۲۵ سال بدون رئالی در فینال یورو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ