موسوی: پرسپولیس خود را بازنده دربی بداند/ با یک تیر دو نشان می‌زنیم

0

پایگاه خبری فوتبالی – علی موسوی مهاجم اسبق استقلال تهران گفت: شاگردان فرهاد مجیدی با انگیزه بسیار بالایی که دارند قطعاً پرسپولیس را با شکست بدرقه خواهند کرد تا به فینال جام حذفی نزدیک‌تر شوند.

به گزارش فوتبالی، علی موسوی در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن حمایت از فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی با وجود مشکلات زیادی که از لحاظ مدیریتی در باشگاه وجود دارد توانسته بهترین تیم را ساخته و پرداخت کند. در حال حاضر استقلال بسیار زیبا بازی می‌کند و همین طور نتایج مطلوبی نیز می‌گیرد. ما باید سرمربی استقلال را حمایت کنیم و در این روزهای پایانی لیگ برتر و جام حذفی کمک حال آبی پوشان باشیم.

وی ادامه داد: این درست است که پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد و نتایج خوبی هم گرفته اما انگیزه استقلالی ها در جام حذفی بسیار بالاتر از پرسپولیس است و من مطمئن هستم روز پنجشنبه این استقلال خواهد بود که برنده از زمین خارج می‌شود و هواداران استقلال نیز تمام امیدشان به گرفتن جام در این رقابت‌ها است.

علی موسوی گفت: استقلال مقابل سایپا ۹۰ دقیقه مالک توپ و میدان بود و شاگردان فراز کمالوند حرف خاصی برای گفتن نداشتند. به اعتقاد من مجیدی مهره‌های خوبی دارد که بسیار جوان و با انگیزه هستند و بچه ها هم قسم شده اند برای شادی دل هواداران خود هم پرسپولیس را شکست دهند و هم با قهرمانی در جام حذفی، پاسخ محکمی به دشمنان استقلال بدهند.

۱۴۷۰

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

موسوی: پرسپولیس خود را بازنده دربی بداند/ با یک تیر دو نشان می‌زنیم

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ