تجاوز گروهی ۴ مرد به دختر شیرازی/قتل دختر جوان پس از اقدام شیطانی

2

ساتین نیوز: دختر شیرازی بعد از تجاوز به قتل رسید. آزمایش دی ان ای برای رازگشایی از تجاوز و قتل دخترجوان در ممسنی در دستور کار قرار دارد. تجاوز یکی از انگیزه های اصلی در جنایات به حساب می آید و تجاوز را در همه جای دنیا یکی از بدترین جرایم می دانند و تجاوز مجازات سنگینی درپی دارد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، چند ی قبل خبر رسید که جسد دختر جوانی در اطراف یک تلمبه کشاورزی د ر اطراف ممسنی کشف شد ه است. با توجه به اعلام این گزارش مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و با جسد دختر جوانی رو به رو شد ند که ساعت ها از مرگش می گذشت. به دنبال بررسی صحنه به دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

د ر این رابطه پرونده ای تشکیل و رسید گی به آن در دستور کار ماموران قرار گرفت. بعد از این ماجرا به د ستور بازپرس تمام پرونده های مفقودی بررسی و مشخص شد که مد ت ها قبل یک خانواد ه با مراجعه به مأموران شکایتی را مطرح کرده و اعلام کرده اند که د خترشان چند روز است از خانه خارج شده و تا کنون بازنگشته است. از این رو از آن ها برای شناسایی جسد دعوت شد که به محض مشاهد ه اعلام کرد ند جسد متعلق به دخترشان است.

در تحقیقات از آن ها مشخص شد که دختر جوان چند روز قبل با ادعای این که قرار است با دوستانش بیرون برود خانه را ترک کرده و از آن تاریخ جواب تلفن هایش را نداد ه و خانواده از او بی اطلاع بوده اند تا این که جسد پیدا شده است. در حالی که کارآگاهان در حال بررسی این موضوع بودند پزشکی قانونی پس از گذشت چند م ت علت مرگ این دختر جوان را خفگی اعلام کرد البته این را هم گفت که دختر جوان قبل از این که کشته شود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که چهار مظنون در ماجرای قتل این دختر شناسایی شده و پس از بررسی نمونه آزمایش DNA تکلیف این پرونده مشخص می شود .

دختر شیرازی حوادث شیراز تجاوز گروهی به دختر تجاوز جنسی گروهی تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به دختر اخبار ممسنی اخبار قتل اخبار شیراز اخبار جنایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. Dark می گوید

    متوجه نیستم با پناه دادن به افغان ها چرا داریم ناموس خودمون رو ب خطر میندازیم؟

  2. محمد می گوید

    سلام امنیت داریم اگر افغانی ها اخراج بشن