جنگ تمام عیار ۴ تیم برای فرار از سقوط

0

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت های لیگ دسته اول در شرایطی به هفته ماقبل پایانی رسیده که صعود گل ریحان و نود قطعی شده، ولی هنوز وضعیت سومین تیم سقوط کننده در ابهام است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول همچنان ۴ تیم چوکای تالش، قشقایی شیراز، استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا خطر سقوط را احساس می‌کنند و در میان این ۴ تیم، شاگردان فرشاد پیوس که ۳۴ امتیازی هستند، شرایط به مراتب دشواتری از سه تیم دیگر دارند که هر سه ۳۸ امتیازی هستند.
در ادامه این مطلب به بررسی بازی های این ۴ تیم در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات پرداخته شده است:

چوکای تالش – قشقایی شیراز؛ جنگ تمام عیار در سردار جنگل

این یکی از حساس ترین دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول به شمار می رود؛ مسابقه ای که اگر با پیروزی چوکای تالش همراه شود، برای مشخص شدن سومین سهمیه سقوط کننده به دسته دوم باید منتظر هفته پایانی باشیم. اما در صورتی که قشقایی بتواند حتی یک امتیاز از این مسابقه بگیرد، کار فرشاد پیوس برای نجات سبزپوشان  تالشی که از زمان حضورش توانسته در ۵ مسابقه ۹ امتیاز بگیرد، تقریبا تمام شده خواهد بود؛ مگر  اینکه دو تیم دیگر یعنی شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی مقابل رقیبانشان شکست بخورند.

شهرداری آستارا – گل ریحان؛ از صدرنشینی تا جنگ برای بقا

شاید هیچ کس تصورش را هم نمی کرد که قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ  دسته اول در نیم فصل دوم و در هفته های پایانی یکی از نامزدهای سقوط باشد. به هرحال این اتفاق پس از جدایی پایان رافت رخ داد و آستارایی هم مانند چوکا که تازه واردان فصل جدید مسابقات بودند، خطر سقوط را به شدت احساس می کنند. البته آنها امروز در دیداری تقریبا آسان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف گل ریحانی می روند که سقوطش قطعی شده و در صورت کسب پیروزی می توانند حضورشان در فصل آینده  مسابقات را تثبیت کنند.

استقلال ملاثانی – آرمان گل گهر؛ ببر تا بمانی

سیرجانی‌ها که حالا از ماندن خود تقریبا آسوده خاطر شده‌اند با خیال راحت به مصاف ملاثانی می‌روند. به نوعی می‌توان گفت آنها برای دیگر تیم‌ها بازی می‌کنند اما استقلال ملاثانی شرایط دشواری دارد و با توجه به اینکه آخرین دیدار این تیم نیز مقابل شاهین در بوشهر خواهد بود، اگر امروز در بازی خانگی پایشان بلغزد و شکست بخورند و در بازی همزمان نیز شاگردان مهابادی امیدهای صعودشان را به هفته پایانی برسانند، یکی دیگر از تازه واردان لیگ دسته اول در فصل جاری کار دشواری برای بقا پیدا خواهد کرد. البته تمام این فرضیات در صورت پیروزی چوکا مقابل قشقایی مطرح می شود.

هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

جنگ تمام عیار ۴ تیم برای فرار از سقوط

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ