حمله تند معاون پرسپولیس به معاون استقلال؛ دریده نباشید/ شرمم می‌آید کلمه‌ای که برای بازیکن سابق پرسپولیس به کار بردند را تکرار کنم

0

پرسپولیس نیوز ناصر فریاد شیران پس از دریافت حکم معاونت اجرایی باشگاه استقلال، در برنامه زنده رادیویی حاضر شد و اظهاراتی را نسبت به اتفاقات پیش آمده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام داد و استوکس بازیکن پیشین پرسپولیس را با صفتی ناپسند توصیف کرد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس به این اظهارات واکنش نشان داد و در یک برنامه رادیویی گفت: متاسفانه من صحبت‌های فریاد شیران را شنیدم و می‌توانم فقط تاسف بخورم و بگویم انسانها خودشان باید شان و جایگاهشان و احترام موی سفیدشان را حفظ بکنند. در رسانه ملی استفاده از چنین الفاظی نه تنها برای فوتبالیست‌ها و بازیکنان تیم حریف بلکه به عنوان یک انسان درست نیست.

وی اضافه کرد: من ندیده‌ام که یک مقام رسمی روی خط زنده یک برنامه از چنین الفاظ بی ادبانه ای استفاده کند. من متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند در این موضوع. این یک مقدار ناشی از هول شدن ایشان بود چرا که هنوز مهر حکم معاون شدن‌شان خشک نشده بود و می‌خواست سریع مصاحبه کرده و موضع گیری کند. او خواست راجع به پرسپولیس و یحیی گل محمدی صحبت کند تا شاید بین هواداران جایی باز کند. من فکر می‌کنم این راه درست نیست که ما بخواهیم جایگاهی این طور با توهین به دست آوریم. رفتارشان کاملا غیر حرفه‌ای بود و شاید می‌خواستند خودشان را نشان دهند.

شکوری ادامه داد: همانطور که ما احترام همه همکاران‌مان را حفظ می‌کنیم و حرمت سن و سال و موی سفید دوستان را داریم امیدواریم خودشان هم احترام‌شان را حفظ کنند تا ما مجبور نشویم از الفاظ دیگری استفاده کنیم. ما تلاش می‌کنیم خویشتن داری کنیم.

شکوری در مورد شروع این تنش‌ها گفت: من فکر می‌کنم استارت این موضوعات را آقای مددی در برنامه تلوزیونی زد و اصلا برنامه مربوط به باشگاه پرسپولیس نبود. ایشان مستقیما از اسم مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی استفاده کردند و در رسانه ملی این‌ها را مطرح کردند. صحبت راجع به تیم حریف شاید به آن‌ها کمک می‌کند فشاری که روی‌شان است و این عدم مقبولیتی که در تیم‌خودشان دارند را بپوشانند ولی این راهش نیست. همه ما انسان هستیم و با چنین حالتی به سمت ما حمله شود.

در ادامه آن بیانیه زشت و زننده باشگاه رقیب مطرح شد. مردم ما خاطره خوبی از این بحث های «بگم، بگم» و گفتن اسم‌های مخفف ندارند و زیاد دوست ندارند راجع به این موضوعات صحبت شود. بازخوردی که مصاحبه آقای فریادشیران و بیانیه باشگاه داشت خود هواداران استقلال هم روی آن موضع داشتند و واقعا از کلمات بسیار زشت که شایسته فوتبال ما نیست استفاده شده است.

او افزود: واقعیت این است باشگاه ما این را ثابت کرده و همه ارکان این را یاد گرفتند راجع به رقبا صحبت نکنند و در زمین خودشان را اثبات کنند. اما رقبای ما شروع به فرافکنی می‌کنند. دوستان از کلمه هوچی‌گری ناراحت می‌شوند اما دقیقا کلمه‌ای که می‌شود استفاده کرد همین است. من نمی‌دانم از چه کلمه ای استفاده کنم وقتی یک مقام مسئول که یک روز است سمت گرفته می‌آید از چنین الفاظی استفاده می‌کند نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی اضافه کرد: خانواده ها این برنامه‌ها را گوش می‌کنند و این طور سخن گفتن در برنامه زنده رادیویی زیر سوال بردن کل فوتبال و ورزش ما است. ما سعی کردیم در زمین بجنگیم. دیشب دیدیم در فینال اروپا تیم بازنده به بقیه احترام می‌گذارد ولی این‌جا چون پرسپولیس چهار دوره قهرمان شده و در پنجمین دوره در صدر جدول قرار دارد هجمه عظیمی به سمت باشگاه می‌آید. به خدا این اتفاقات در آلمان هم می افتد و چندسال قهرمان می‌شوند.

شکوری ادامه داد: هرچقدر راجع به مسائل دیگر صحبت کنید مسئله اصلی در داخل زمین است. از دوستان خواهش دارم اخلاق را رعایت کنند. من شرمم می‌آید کلمه دیروز آقای فریاد شیران راجع به استوکس را تکرار کنم. دین ما و انسانیت ایجاب می‌کند آن‌قدر دریده راجع به مسائل صحبت نکنیم. ایشان در هیچ جایگاهی نیست که درباره یک انسان و اصلا نه بازیکن پرسپولیس چنین صفتی را بدهد. ما فوتبالی‌ها خوب می‌دانیم هرکس چه رزومه‌ای دارد و این‌که بخواهیم با این ادبیات حرف بزنیم فکر می‌کنم شایسته نیست.

ناصر فریاد شیران کیست مسئولان استقلال بیوگرافی ناصر فریادشیران اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی ابراهیم شکوری کیست

حمله تند معاون پرسپولیس به معاون استقلال؛ دریده نباشید/ شرمم می‌آید کلمه‌ای که برای بازیکن سابق پرسپولیس به کار بردند را تکرار کنم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ