نگاه جهان فوتبال معطوف به آمار بی نظیر پدری گونزالس در یورو !

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، تمام نگاه ها در یورو ۲۰۲۰ به پدری گونزالس ستاره جوان تیم بارسلونا بود. او با تنها ۱۸ سال و ۸ ماه توانست بهترین بازیکن جوان یورو ۲۰۲۰ شود.

 

بزرگان فوتبال و اعضای تیم ملی اسپانیا از پدری گونزالس تمجید کردند. او شخصیت و هوش تاکتیکی بالایی دارد و علاوه بر این موضوع در این سن علاوه بر بازی در بیشتر بازی های بارسلونا به صورت فیکس در یورو هم به صورت فیکس بازی کرده است و منتظر فرا رسیدن المپیک توکیو است.

 

پدری در مجموع با ۷۶.۱ کیلومتر مسافت پیموده شده سومین بازیکن برتر یورو است. جالب اینکه جورجینیو و کالوین فیلیپس از پدری مسافت بیشتری پیمودند که هر دو در فینال یورو ۲۰۲۰ حضور داشتند و ۱ بازی از پدری بیشتر انجام داده اند.

 

او در پیمودن مسافت با توپ و دوندگی در یک سوم دفاعی حریف بهترین آمار را در یورو داشته است. او در کل ۴۶۵ پاس در یورو ارسال کرد که درصد موفقیت آن ۹۲.۳ درصد بود. در این زمینه فقط جورجینیو با ۵۲۹ پاس و ۹۳% پاس صحیح از پدری بهتر بوده است ، با این تفاوت که پدری بیشتر پاس هایش را در زمین حریف ارسال کرده است.

 

سال ۲۰۱۶ رناتو سانچز از پرتغال بهترین بازیکن جوان یورو شد. او در بیشتر بازی ها بازیکن تعویضی بود ، اما پدری بازیکن اصلی تیم ملی اسپانیا بود. او با ۱۸ سال و ۸ ماه ، ۲ ماه از رناتو در سال ۲۰۱۶ جوان تر است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

نگاه جهان فوتبال معطوف به آمار بی نظیر پدری گونزالس در یورو !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ