آل کثیر سورپرایز پرسپولیس برای دربی؟

0

پایگاه خبری فوتبالی- آیا عیسی آل کثیر سورپرایز یحیی برای دربی جام حذفی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار با فولاد باعث شد تا اخباری درباره غیبت احتمالی این بازیکن در دربی منتشر شود.

آل‌کثیر طی چند هفته اخیر روی دور بدشانسی بوده است. آخرین گلزن دربی که در دیدار سوپرجام هم تک گل بازی را زده بود، جلوی تراکتور با شکستگی انگشت دست مواجه شد تا در بازیهای بعدی تیمش با دست آتل شده بازی کند.

آل کثیر که به خاطر جنوبی بودنش، به نسبت سایر بازیکنان پرسپولیس، مشکل کمتری برای بازی در هوای بسیار گرم اهواز داشت، جلوی فولاد هم در دقیقه ۸۲ مصدوم شد تا یحیی گل‌محمدی چاره‌ای جز تعویض این بازیکن با مهدی عبدی نداشته باشد.

مهاجم پرسپولیس، روی برانکارد از بازی خارج شد و از قیافه‌اش معلوم بود که نگران مصدومیت جدیدش است. 

او از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و گفته می‌شد شرایطی مشابه وحید امیری دارد و حتی ممکن است تا پایان فصل نتواند تیمش را همراهی کند منتهی بعد از غیبت این بازیکن جلوی آلومینیوم، حالا برخی اخبار حاکی از آن است که شاید این بازیکن بتواند جلوی استقلال به میدان برود.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که اگر آل کثیر در تمرین فردای پرسپولیس بتواند بدون مشکل پا به توپ شود، این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی از او به عنوان یکی از تعویضی‌های تیمش در دربی استفاده کند چرا که شرایط این بازیکن طوری است که امکان ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آل کثیر سورپرایز پرسپولیس برای دربی؟

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ