بخش دوم فایل صوتی لو رفته پرز:«کاسیاس مثل یک سگ کوچک است، قدش واقعا کوتاه است»

0

رئال مادرید نیوز : تقدیر طوری پیش رفت که درست در ششمین سالروز وداع کاسیاس با رئال مادرید صحبت های عجیب فلورنتینو پرز علیه وی لو برود. صحبت هایی که با توجه به وجود فایل صوتی کاملا سندیت دارد و هر چند که برخی نوجوان ها در ایران خیلی سعی دارند که این فایل ها را کذب و جعلی بدانند اما هیچ کس در اسپانیا نسبت به صحت آن تردیدی ندارد. تنها شکایت پرز از این موضوع به این خاطر است که این صحبت ها به صورت غیرقانونی و در محافل خصوصی ضبط شده و شاید الکونفدنسیال به خاطر لو رفتن این صحبت ها با جریمه مواجه شود اما به نظر می رسد که به خاطر لو رفتن این صحبت ها هواداران رئال باید دست منتشر کننده آن را ببوسند چرا که از چهره کثیف، دورو، پلید و چندش انگیز یک تاجر نفرت انگیز رونمایی کرده است، مردی که در ظاهر از اسطوره های رئال تعریف می کند اما در باطن و در خلوتش تفکراتی نفرت انگیز دارد.

پرز در صحبت هایی که در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ در زمان مدیریت کالدرون در رئال منتشر شده می گوید:” کاسیاس بیچاره، او واقعا کوتاه است. او را به خوبی می شناسم. دو انگشت اشاره را ندارد.   نمی تواند درست ببیند و وقتی که در کنار دوست دخترش (سارا کاربونرو) است، شبیه یک یک عروسک کوچک است. رفتار دوست دخترش روی بازیش تاثیر می گذارد. شبیه یک پسربچه است.کاسیاس را همه دوست دارند. ترسناک است، واقعا ترسناک است. به خینس (وکیل کاسیاس) گفتم که او را نزد چشم پزشک ببرد چون دید خوبی با چشمانش ندارد. روی کرنر ها با خودم می گویم:” این بچه مسافت دور را به درستی نمی بیند.” قسم می خورم که همین طور است. به هیچ وجه دروغ نیست. این یک واقعیت است. ”

مدیر رئال در ادامه صحبت هایش گفته است:” ال کلاسیکویی که برای جام بازی می کردیم را یادتان هست؟  با نتیجه چهار بر دو برنده شدیم. کاسیاس دیر به تمرین جمعه رسید چرا که در حال صحبت با دوست دخترش بود. او را دیدم که داشت با دوست دخترش صحبت می کرد. عجب جوکی! آن دختر، سارا کاربونرو، دوست دختر کاسیاس به هیچ وجه مورد اعتماد من نیست. می دانید که از چه مدل دخترانی هست، آنها دیوانه شهرت  و پول هستند. آن دختر فکر می کند که ستاره تلویزیونی است. ایکر کاسیاس مثل سگ کوچکی است که برای گردش بیرون می برید. یک عروسک است، رفتارش بسیار کودکانه است.”

پرز در بخش دیگری از این صحبت ها می گوید که می خواسته روبرتو کارلوس را بفروشد:” من شش سال در رئال بودم و حالا می خواهم کارهای دیگری انجام بدهم و امیدوارم موفق باشند اما چیزی را درک نمی کنم. من می خواستم روبرتو کارلوس را به چلسی بخرم و در ازایش کاروالیو را بخرم. کاروالیو در پست دفاع میانی قرار می گرفت. بعد از آن می خواستیم زامبروتا را بخریم که تنها یزی بود که در خط دفاعی به آن نیاز داشتیم. ”

پرز در زمان این صحبت ها چند ماه از باشگاه دور بود چرا که استعفا داده بود و جای خود را به رامون کالدرون داده بود. روبرتو کارلوس در فصل ۰۷-۲۰۰۶ اتفاقا در رئال درخشان بود و در قهرمانی لالیگا با کاپلو نقش مهمی داشت. عجیب این که روبرتو کارلوس هم حالا به عنوان سفیر رئال فعالیت می کند و همچون کاسیاس و رائول در باشگاه مشغول به کار است!

پرز در این صحبت ها از خرید خوزه آنتونیو ریس توسط رئال مادرید هم انتقاد می کند و در مورد این بازیکن فقید می گوید:” ونگر می خواست او را از آرسنال بیرون کند. کاپلو و هیچ کس دیگری هم او را نمی خواست اما کالدرون او را خرید.” ریس اتفاقا در قهرمانی رئال در لالیگا نقش مهمی داشت و در شب بازی پایانی دبل کرد!

مدیر کنونی رئال در این صحبت ها تایید می کند که قصد خرید بوفون را داشته است:” می خواستم دروازه بان یوونتوس را بخرم. می دانم که شما خبرنگاران خیلی کاسیاس را دوست دارید اما من می خواستم بوفون را بخرم که خریدنش ارزان بود چرا که کاسیاس در سطح رئال مادرید نبود.”

در بخش دیگری از این صحبت ها که در سال ۲۰۱۲ ثبت شده، پرز در مورد سارا کابرونرو همسر سابق کاسیاس می گوید:” این زن شخصیت مناسبی نیست. چطور به کاسیاس بگویم؟ سارا در تلویزیون صحبت هایی از راموس و مربی پرتغالی رم را گفته که مربوط به حالا نیست بلکه مربوط به یک سال پیش است. این باعث شد تا همه به سمت ایکر حمله کنند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بخش دوم فایل صوتی لو رفته پرز:«کاسیاس مثل یک سگ کوچک است، قدش واقعا کوتاه است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ