یحیی گل‌محمدی در آستانه دربی به جنگ برنامه‌های تلویزیونی رفت

0

پایگاه خبری فوتبالی- اختلاف باشگاه پرسپولیس و صدا و سیما در آستانه دربی جام حذفی وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم های پرسپولیس و استقلال قرار است پنجشنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند، تقابل سرمربی قرمزها با برنامه های ورزشی صدا و سیما بالا گرفته است.

ماجرا از این قرار است که پیش از دربی برگشت لیگ برتر که ۲۴ اردیبهشت برگزار شد باشگاه پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ خواستار این شد تا هر دو تیم به مانند دور رفت مسابقات در شرایط برابر به مصاف هم بروند و کلیه بازی های پیش از این مسابقه برگزار شود، اما سازمان لیگ بر تصمیم خود پافشاری کرد و اعتراض قرمزها را قبول نکرد.

این موضوع با اعتراض یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس مواجه شد و در حالی که انتظار داشتند برنامه فوتبال برتر به این موضوع ورود کند و از سازمان لیگ انتقاد کند اما محمد حسین میثاقی بر خلاف دور رفت مسابقات این کار را نکرد تا یحیی گل محمدی با انتشار یک ویدیو در اینستاگرامش از میثاقی انتقاد کند.

در ادامه هم یکی از مجریان شبکه تهران با زیر سوال بردن قهرمانی های پرسپولیس در ۴ سال گذشته موفقیت های این تیم را به حمایت های وزارت ورزش از آنها ارتباط داد تا باشگاه پرسپولیس بعد از این گفته ها علیه او طرح شکایت کند که در نهایت صدا و سیما این مجری را مدتی منوع الفعالیت کرد.

 در ادامه هم یحیی گل محمدی مانند بازی های گذشته پس از تقابل با آلومینیوم از صحبت با دوربین های صدا و سیما خودداری کرده و اعلام کرد در حضور دوربین های صدا و سیما صحبت نمی کند. همین موضوع باعث شد طی چند روز اخیر برنامه های مختلف صدا و سیما به شکل گسترده ای علیه گل محمدی موضع گیری کنند.

پس از این موضوع ابتدا برنامه شب های فوتبالی و در ادامه فوتبال برتر در بخش های مختلف جواب اقدام گل محمدی را دادند و از او انتقادات تندی کردند، این اتفاق در آستانه بازی دربی با واکنش هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی مواجه شده است و خواستار پیگیری این موضوع از سوی باشگاه شدند.

گفته می شود اعضای شورای نظارت بر برنامه های صدا و سیما در گفتگو با مدیران باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع شده اند تا متوجه شوند این مشکلات و انتقاداتی که از سرمربی پرسپولیس صورت گرفته است از کجا آغاز شده است.

باید منتظر ماند و دید دعوای یحیی گل محمدی و مجریان صدا و سیما در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

یحیی گل‌محمدی در آستانه دربی به جنگ برنامه‌های تلویزیونی رفت

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ