ادامه شایعات از کشور وکیل هالند: توافق اولیه ارلینگ با رئال مادرید برای ۲۰۲۲

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که شایعات در مورد انتقال ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به رئال مادرید به خصوص از جانب کشور ایتالیا که کشور مینو رایولا است، ادامه دارد.

در حقیقت ماندن هالند در دورتموند در فصل بعد کاملا قطعی به نظر می رسد اما با این وجود رایولا می خواهد با فشار رسانه ای آلمانی ها را مجبور کند که تن به فروش او در همین تابستان بدهند.

وکیل هالند می داند که قیمت این بازیکن در تابستان ۲۰۲۲ به ۷۵ میلیون یورو می رسد و به همین خاطر سخت در تلاش است تا این بازیکن را در همین تابستان با قیمت بیشتری بفروشد تا کمیسیون بیشتری نصیبش شود. رسانه های ایتالیا یک روز نام چلسی را مطرح می کنند و روز دیگر به سراغ رئال می آیند. حالا رودی گایتی خبرنگار ایتالیایی در نشریه اسکای مدعی شده است که هالند حالا با رئال مادرید به توافق اولیه رسیده تا در سال ۲۰۲۲ با ۷۵ میلیون یورو به رئال بیاید.

به هر صورت به نظر می رسد که اخباری که از ایتالیا در مورد هالند منتشر می شوند کاملا دروغین و غیرموثق هستند همان طور که چندین بار در این تابستان از نهایی شدن انتقال هالند به رئال خبر داده شده و هیچ خبری نبوده است.

در حال حاضر دورتموند به خصوص پس از فروش سانچو هیچ تمایلی ندارد که ستاره دیگری را از دست بدهد و در مقابل فروش هالند مقاومت می کند و همه شایعاتی که در مورد رفتن وی مطرح می شود را تا زمانی که رسانه هایی در خارج از ایتالیا منتشر کرده اند نباید جدی گرفت چرا که رسانه های نزدیک به رایولا صرفا اخباری را منتشر می کنند که از جانب این دلال سرشناس مطرح می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ادامه شایعات از کشور وکیل هالند: توافق اولیه ارلینگ با رئال مادرید برای ۲۰۲۲

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ