پروسه معاوضه گریزمان و سائول در حال پیشرفت است !

0

اختصاصی بارسا نیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو ، معمای تبادل آنتوان گریزمان و سائول نیگز کم کم رو به پیشرفت است. هر دو باشگاه آگاه هستند که این تبادل اصلا ساده نیست ، اما آن ها معتقد هستند که این تبادل برای دو باشگاه و هر دو بازیکن مفید است.

 

اتلتیکو مادرید می خواهد دوباره آنتوان گریزمان را در تیم خود داشته باشد. آن ها می دانند که جایگاه گریزمان در بارسلونا تضمین شده نیست و از بازگشت احتمالی او هیجان زده هستند. در بارسلونا اما شرایط پیچیده است.

 

کاتالان ها به ارزش گریزمان و توانایی های او آگاه هستند ، اما شرایط اقتصادی دشوار است و لیونل مسی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است. با توجه به خرید دپای و آگوئرو جایگاه گریزمان دیگر مانند قبل نیست.

 

موافقت گریزمان

 

به نظر می رسد خود گریزمان با این انتقال موافق است. البته نزدیکان او اصرار دارند که از طرف بارسلونا تماسی گرفته نشده است که پیشنهاد انتقال به مادرید را به اطرافیان او بدهند ، با این حال بارسلونا اطلاعاتی از مادرید دارد که بازگشت برای گریزمان و خانواده اش مطلوب است.

 

تیم هایی هستند که در لیگ جزیره وضعیت گریزمان را دنبال می کنند و یوونتوس در سری آ می تواند گزینه دیگر باشد ، اما خود آنتوان ترجیح می دهد که از اسپانیا خارج نشود و به اتلتیکو مادرید بازگردد.

 

اولویت سائول ، بارسلونا است !

 

سائول نیگز بارسلونا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می دهد و با این رویکرد دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در تلاش هستند که به توافق برسند البته این اتفاق بسیار زمان بر است ، زیرا موارد زیادی وجود دارد.

 

بارسلونا می خواهد به جز سائول یک بازیکن دیگر هم در قرارداد باشد. آن ها باید بر سر کاهش حقوق هم با خود سائول بحث کنند. هر دو باشگاه توافق نظر دارند که توافق ساده نیست و بسیار زمان می برد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

پروسه معاوضه گریزمان و سائول در حال پیشرفت است !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ