ماجرای عصبانیت پیروانی در جلسه ویژه دربی حذفی

0

پرسپولیس نیوز

نشست هماهنگی پیش از بازی دربی امروز  از ساعت ۱۲ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد که بنا به نوشته باشگاه پرسپولیس در جریان آن، با توجه به حضور نماینده سازمان صدا و سیما، انتقادها و گلایه‌هایی نسبت به عملکرد این سازمان مطرح شد تا پس از کنفرانس خبری حواشی و گلایه‌ها از صدا و سیما به جلسه هماهنگی نیز کشیده شود.

کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی پس از بازی با آلومینیوم و گفته او مبنی بر مصاحبه نکردن در صورت وجود دوربین‌های صدا و سیما جرقه تنش‌ها میان این سازمان و باشگاه پرسپولیس را زد که در این هفته مجریان صدا و سیما نیز به این اتفاق واکنش نشان دادند. این گلایه‌ها و انتقادات طرفین از هم به کنفرانس خبری پیش از دربی و جلسه هماهنگی آن نیز کشیده شد و پس از پایان صحبت‌ها افشین پیروانی با عصبانیت جلسه را ترک کرد.

به نوشته سایت پرسپولیس از موارد مطروحه این بود که عوامل صدا و سیما بعضا در جریان مسابقات و پس از آن در جایگاه‌های خود مستقر نیستند. همچنین در کنار زمین، برخلاف ضوابط و قوانین، برای مصاحبه سراغ مربیان و بازیکنان می‌روند. همچنین از روال در پیش گرفته شده توسط یکی از برنامه‌ها که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا باشگاه‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد، انتقاد و خواسته شد که مسائل مطروحه به مقام‌های ذیربط در سازمان صدا و سیما منتقل شود.

همچین در این جلسه از پرسپولیس پیروانی و  اشرف و از استقلال عبداللهی حضور داشتند. این نشست با تاکید بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی با توجه به قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز آغاز شد. در ادامه، رنگ‌بندی لباس‌ها مشخص گردید که برای دو تیم یکدست قرمز و آبی بود و در این بین، دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب مشکی و زرد می‌پوشند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ماجرای عصبانیت پیروانی در جلسه ویژه دربی حذفی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ