سوء استفاده پرز از صفحه توئیتر رئال مادرید برای دفاع از خودش!

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید پس از لو رفتن فایل های صوتی عجیبش که به اسطوره های رئال مادرید نظیر رونالدو، رائول، کاسیاس و … توهین می کند حالا از صفحه توئیتر رئال برای دفاع از خودش سوء استفاده می کند.

صفحه توئیتر رئال در بیانیه ای نوشته است:” برنامه اوندا سرو افشا کرد که آبیان (خبرنگاری که فایل های صوتی را ضبط کرده) در سال ۲۰۱۱ جلسه ای با ادواردو فرناندز ده بلاس نایب رئیس رئال مادرید در رستوران کومبارو داشته است که از او ده میلیون یورو برای نابود کردن این فایل  صوتی داشته که به شکل غیرقانونی و دستکاری شده ضبط شده است.”

طبیعتا این فایل های صوتی به شخص فلورنتینو پز ربط دارد و ربطی به رئال مادرید ندارد و به همین خاطر انتشار چنین خبری در صفحه توئیتر رئال مادرید سوء استفاده از صفحه رئال مادرید برای منافع شخصی محسوب می شود.

اگر همه حق داشتند که از امکانات باشگاه رئال مادرید برای دفاع از خود استفاده کنند، به طور مثال صفحه رئال مادرید باید در ماجرای شکایت های حقوقی از بازیکنان رئال مادرید در پرونده های مربوط به بیزینس ها و زندگی های شخصی شان هم واکنش نشان می داد. به نظر می رسد که این افشاگری های تکان دهنده به حدی به پرز فشار آورده است که اصول حرفه ای را فراموش کرده است و از صفحه توئیتر اختصاصی باشگاه رئال مادرید برای منافع شخصی خود بهره می برد.

البته به نظر می رسد که کلا این که این فایل ها چگونه و چرا پخش شده برای هواداران رئال کوچک ترین اهمیتی ندارد بلکه همین مهم است که مدیر تیمشان چنین شخصیت دورو، پلید و کثیفی دارد که در پشت پرده با لحنی زشت و توهین آمیز در مورد اسطوره های رئال صحبت می کند و به طور مثال رونالدو را دیوانه و احمق می خواند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سوء استفاده پرز از صفحه توئیتر رئال مادرید برای دفاع از خودش!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ