چهره‌های ویژه دربی؛ شب متفاوت حسینی و لک(عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی- دربی ۹۶ چند چهره ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی، به مانند فصل گذشته، این بار هم برنده دربی جام حذفی در ضربات پنالتی مشخص شد و استقلال که فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی از سد حریف سنتی‌اش گذشته بود، این بار در مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس را از دور مسابقات حذف کرد تا یحیی گل‌محمدی برای دومین سال متوالی امکان دبل در قهرمانی را از دست داده باشد.

این بازی چهره‌های ویژه‌ای داشت که بد نیست نگاهی به آنها بیندازیم:

سیدحسین حسینی: دروازه‌بان استقلال نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی داشت. وقتی عیسی آل کثیر پنالتی‌اش را خراب کرد، حسینی چند بار به همبازیانش گفت که هنوز کار تمام نشده است. حدس او درست بود و مهدی قایدی نتوانست حامد لک را مغلوب کند تا همه چیز به پنالتی مهدی عبدی برسد منتهی حسینی این بار کار را تمام کرد و با گرفتن پنالتی مهاجم جوان پرسپولیس، دربی جام حذفی را دوباره تبدیل به یک خاطره خوب برای هواداران استقلال کرد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حسینی ۳۲۳ روز قبل در دربی جام حذفی ضربه پنالتی احمد نوراللهی را گرفت و دیشب هم با مهار پنالتی مهدی عبدی، دوباره در این مسابقه مهم نمایش قابل قبولی داشت.

مهدی عبدی: مهاجم جوان پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در دربی داشت. او که سابقه گلزنی در این بازی مهم را دارد قبل از بازی گفته بود تمام تلاشش را خواهد کرد تا در صورت حضور در میدان بتواند دوباره به استقلال گل بزند منتهی او در گل کردن حساس‌ترین پنالتی بازی ناکام بود تا یکی از مقصران حذف پرسپولیس از جام حذفی باشد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خبرورزشی درباره عبدی به نکته قابل توجهی اشاره کرده است. گویا قرار نبوده او پنالتی پنجم تیمش را بزند و یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس مامور زدن این پنالتی بود منتهی بازیکن مربوطه حاضر نشد پشت توپ قرار بگیرد تا یحیی پنالتی حساس تیمش را به مهاجم جوانش بدهد و بقیه ماجرا را که می‌دانید.

حامد لک: دروازه‌‍بان پرسپولیس با مهار پنالتی قایدی امیدوار بود شرایط بازی به سود تیمش برگردد منتهی پرسپولیسی‌ها دو پنالتی متوالی را از دست دادند. 

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

لک در شرایطی یکی از پنالتی‌های استقلال را گرفت که گفته می‌شود قبل از شروع پنالتی‌ها، نحوه زدن پنالتی بازیکنان استقلال روی یک کاغذ نوشته شده بود تا لک نگاهی به آن بیندازد منتهی این کاغذ گم می‌شود! تا لک که آنالیز مناسبی از نحوه پنالتی زدن شاگردان مجیدی نداشت، فقط در مهار یک پنالتی موفق باشد.

بابک مرادی: خوشحالی او بعد از گل کردن پنالتی‌اش یکی از تصاویر دوست‌داشتنی دربی از دید هواداران استقلال است. مرادی که جانشین محمد نادری شده بود، در طول بازی شانس آورد که پرسپولیسی‌ها از اشتباه او استفاده نکردند. او یکبار در مهار عبدی ناموفق بود و یکبار هم به امیری اجازه داد بدون هیچ مشکلی توپ را به عبدی برساند تا او آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار دهد منتهی ضربه مهاجم پرسپولیس به تیر دروازه حسینی خورد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در ضربات پنالتی هم حامد لک فاصله خیلی کمی تا مهار پنالتی مرادی داشت منتهی خوش‌شانسی مرادی این بار هم به او کمک کرد تا پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

چهره‌های ویژه دربی؛ شب متفاوت حسینی و لک(عکس)

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ