آمار پرسپولیس قبل از دربی؛ ۱۱ برد متوالی در بازیهای خانگی

0

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان فرهاد مجیدی در بازی فردا شب به دنبال این هستند که رکورد شکست‌ناپذیری پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را بشکنند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و استقلال فردا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آخرین شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی مقابل همین استقلال بود و قرمزها بعد از شکست به رقیب سنتی‌شان در ضربات پنالتی دیدار نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی، دیگر از هیچ تیمی در این ورزشگاه شکست نخوردند.

شاگردان یحیی گل محمدی از آغاز لیگ بیستم در ورزشگاه آزادی مقابل هیچ تیمی بازنده نبودند و ۱۱ برد متوالی در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. تیم یحیی نشان داده در خانه بی‌رحم‌ترین تیم ایران است و در بازی‌های خانگی‌اش در این فصل فقط ۵ گل دریافت کرده است. بیشترین تعداد گل خورده پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مربوط به دیداری می‌شود که آن‌ها مهمان استقلال بودند و بازی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید. نکته قابل توجه اینکه دربی نیم فصل اول، آخرین تساوی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بوده و شاگردان گل‌محمدی، از آن بازی به بعد، در تمام دیدارهایشان در این ورزشگاه پیروز شده‌اند و در صورتی که برنده بازی فردا شب باشند، دوازدهمین برد متوالی‌شان در بازیهای خانگی را جشن خواهند گرفت.

باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس می‌تواند برای دومین بازی متوالی برنده دربی شود یا استقلال به مانند فصل گذشته، رقیب سنتی‌اش را از جام حذفی کنار خواهد زد.

وضعیت پرسپولیس دربی جام حذفی دربی استقلال و پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمار پرسپولیس قبل از دربی؛ ۱۱ برد متوالی در بازیهای خانگی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ