بخش هفتم فایل صوتی پرز:«گوتی غیرطبیعی است، فیگو حرامزاده است»

0

رئال مادرید نیوز: هفتمین بخش از فایل صوتی لو رفته از فلورنتینو پرز به صحبت های مدیر رئال مادرید علیه گوتی و فیگو اختصاص دارد.

پرز در سال ۲۰۱۲ و در زمانی که گوتی از فوتبال بازنشسته شده بود گفت که اگر رادیو سر یا رادیو کادنا کوپه بخواهند او را به عنوان مفسر انتخاب کنند، اشتباه کرده اند. پرز می گوید:” گوتی پررو اس ، مثل بز است و این بدترین دشمنش است. رادیو کادناسر عجیب است که بخواهد یک غیرعادی را به عنوان کارشناس استخدام کند، کوپه نیز همین طور. گوتی آنها را سر کار خواهد گذاشت.”

پرز در این صحبت ها در مورد لوئیز فیگو که خریدنش از بارسلونا بزرگترین دستاورد خودش بود هم می گوید:” فیگو کسی است که رختکن را خراب می کند. او مثل رائول یک حرامزاده است. دو بازیکن پلید رختکن، رائول و فیگو بودند. زیدان در رختکن بهترین بود.”

هم فیگو و هم گوتی در دوران پرز از رئال رفتند. اولی در ۲۰۰۵ راهی اینتر شد و دومی در سال ۲۰۱۰ با بازگشت پرز به رئال مادرید. پرز در صحبت های دیگری در سال ۲۰۰۷ در مورد تمدید قرارداد گوتی توسط کالدرون گفته است:” با گوتی امید ایجاد می کنند… شما خودتان بهتر از من او را می شناسید نباید به گوتی اعتماد کرد. با دو بازی در وردشا امید ایجاد می کنند اما نباید فراموش کنیم که چه چیزهایی با او از دست رفته.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بخش هفتم فایل صوتی پرز:«گوتی غیرطبیعی است، فیگو حرامزاده است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ