خبر سفارشی ABC: آرامش رختکن نسبت به فایل صوتی پرز

0

رئال مادرید نیوز : لو رفتن فایل صوتی فلورنتینو پرز جنجال بزرگی را به راه انداخته است. پرز در این صحبت ها به کاسیاس، رائول، رونالدو، گوتی، میشل، دل بوسکه ، مانولو سانچیس و … تقریبا تمام اسطوره های رئال توهین می کند. این فایل ها متعلق به سال ۲۰۱۲ به قبل است و به نظر می رسد که اگر زمان جدیدتری داشت احتمالا توهین هایی را به راموس و سایر بازیکنان محبوب هواداران می شنیدیم.

هر چند که هیچ کدام از اعضا یا بازیکنان رئال در مورد این ماجرا حرفی نزده اند اما ABC که یکی از رسانه های نزدیک به پرز است در خبری سفارشی از رختکن نقل قول شده و مدعی شده که نظر برخی اعضای رختکن در مورد این فایل ها این بوده است:” همه بازیکنان در یک چیز اشتراک داریم. اگر زیر میز ما هم میکروفون بگذارند همین چیزها پخش می شود. همه ما روزهایی را داریم که ممکن است به دیگران حرفهای بدی بزنیم. مدیر هم همین طور بوده است. مهم کارهایی که کرده است و نه حرفها.” هر چند که سفارشی بودن این خبر باعث می شود که ندانیم کدام عضو رختکن و کدام بازیکن ممکن است چنین حرفی زده باشد!

البته این خبر سفارشی هم چیزی را عوض نمی کند. حقیقت این است که اگر یک آدم معمولی یا حتی یک بازیکن چنین حرفهایی را می زد و صدایش ضبط می شد اهمیتی نداشت. حتی اگرز پرز یک مدیر معمولی مثل مدیران سایر باشگاه ها بود که در امور ورزشی بود هم فرقی نداشت اما مشکل جایی آغاز می شود که می بینیم گفتار پرز در این فایل ها دقیقا روی تصمیم هایش تاثیرگذار بوده است. پرز اعتقاد دارد که رونالدو “دیوانه و احمق” است و به همین خاطر است که در سال ۲۰۱۸ در حالی او را از تیم بیرون می اندازد که در سه سال بعدش می درخشد. بدون شک مردی که ایکر کاسیاس یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال را “کوتاه” و “نیازمند چشم پزشک” می داند و بکام و رونالدو (که در دوره پرز در رئال از نظر ورزشی تقریبا ناکام بودند) را برای رئال بهتر از رائول می داند، هیچ از فوتبال نمی فهمد و بهتر است که در هیچ گونه تصمیم ورزشی دخالت نکند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خبر سفارشی ABC: آرامش رختکن نسبت به فایل صوتی پرز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ