آلابا، آچارفرانسه آنچلوتی؛ کارلتو پست ایده آلش را انتخاب خواهد کرد

0

رئال مادرید نیوز : داوید الابا فعلا تنها خرید رئال مادرید در تابستان بوده است. این بازیکن به صورت رایگان از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد و به زودی به تمرینات پیش فصل اضافه شد.

آلابا در حالی به رئال آمده است که توان حضور در پست های مختلف را دارد اما با جدایی راموس و رفتن احتمالی واران به نظر می رسد که پست دفاع میانی محتمل ترین گزینه برای او در رئال باشد چرا که رئال در این پست کمبود بازیکن دارد. البته داوید در یورو در پست دفاع میانی کمی متزلزل نشان داد و وقتی که به سمت چپ یا حتی میانه زمین رفت نمایش بهتری داشت.

آنچلوتی به خوبی آلابا را می شناسد چرا که در بایرن با او کار کرده است. در حقیقت آنچلوتی زمانی به رئال توصیه کرده بود که الابا را برای پست دفاع چپ بخرند. در حقیقت آنچلوتی در بایرن در ۵۲ بازی از آلابا در پست دفاع چپ استفاده کرد و فقط در ۵۲ بازی او را در پست مدافع میانی قرار داد.

البته کاسمیرو نیز سالهاست که ذخیره ندارد و آلابا در صورت نیاز می تواند در پست هافبک میانی هم بازی کند. خود این بازیکن همیشه دوست داشته که در خط هافبک بازی کند. او در دوران فوتبالش ۲۴۷ بازی در پست دفاع چپ ، ۱۱۶ بازی در پست دفاع میانی و ۱۰۰ بازی در خط هافبک داشته است. از بازیهایی که در خط هافبک داشته ۶۸ تایش در پست هافبک میانی، ده تا به عنوان هافبک دفاعی، هفده تا به عنوان پیستون چپ، چهار تا به عنوان پیست راست و یکی به عنوان بال راست بوده است.

آنچلوتی قطعا در طول پیش فصل سعی می کند که پست ایده آل آلابا را مشخص کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آلابا، آچارفرانسه آنچلوتی؛ کارلتو پست ایده آلش را انتخاب خواهد کرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ