سناریوی شوم ۲ پسر علیه دختر جوان در باغ های شهریار

1

دو پسر جوان که با ترفندی دختر جوانی را اغفال کرده به جشن تولدی در یکی از باغ های شهریار کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی به زور تجاوز به دختر زیبا تجاوز به دختر جوان

در ماه های گذشته پلیس آگاهی غرب استان تهران در جریان پرونده ای قرار گرفتند که در آن دختر جوانی قربانی سناریوی شوم دو پسر شرور شده بود.

ماجرای این پرونده این بود که دختر جوانی در فضای مجازی با پسری آشنا می شود و با او دستی اینترنتی بر قرار می کند. از این رابطه دوستی زیاد نگذشته بود که پسر جوان از طریق شبکه اجتماعی برای او دعوت نامه جهت شرکت در جشن تولد در یکی از باغ های شهریار را می فرستد.

دختر جوان به خاطر اصرار ها و تقاضاهای پی در پی دوست مجازی اش با این درخواست موافقت کرد و چند شب بعد وارد این جشن می شود.

متاسفانه دختر جوان در این جشن توسط دو پسر مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بدتر اینکه پسران نیز از این اقدام بی شرمانه شان فیلمبرداری کرده و از این طریق از دختر جوان حدود ۷۰ هزار تومان اخاذی می کنند.

پلیس با جمع آوری اطلاعات توانست یکی از متهمان را دستگیر و با همکاری فرد دستگیر شده دومین نفر را که در این اقدام نقش داشت نیز بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال دهد.

پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مبینا 23 می گوید

    بنظرمن شهرهای شهریار.پاکدشت ورباط کریم جای مناسبی واسه زندگی نیس.کلاهبردار.تجاوزگرودزد زیادداره.