نحوه دریافت قبض تلفن ثابت/ مشاهده شناسه قبض تلفن

0

نحوه دریافت شناسه قبض تلفن ثابت چاپ قبض تلفن ثابت نحوه دریافت قبض تلفن ثابت تهران دریافت قبض تلفن ثابت با پیامک ریز قبض تلفن ثابت چگونه شناسه قبض تلفن ثابت بگیریم

چگونه قبض تلفن ثابت بگیریم

دریافت صورتحساب تلفن ثابت  راه حل های بسیاری دارد امروز اعلام شده است امکان دریافت صورتحساب تلفن ثابت از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۰۲۰* قابل دریافت است.

البته علاوه براین امکان ثبت شماره همراه مشترکان برای دریافت پیامکی صورتحساب های تلفن های ثابت وجود دارد.

قبض تلفن سایت مخابرات چاپ قبض تلفن ثابت تلفن ثابت پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه

سامانه #۲۰۲۰* امکان دیگری هم به مشترکان تلفن همراه ارائه می دهد که پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی از جمله آنها است.

دستگاه‌های خودپرداز (ATM)

بعد از وارد کردن کارت بانکی و زدن رمز عبور، در منوی نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب کرده و نوع قبض موردنظر خود را مشخص کنید. در مرحله بعد شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کرده و قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید.

در دستگاه‌های خودپردازی که مجهز به بارکد خوان هستند می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت از طریق بارکدخوان، بارکد مندرج در قبض خود را توسط دستگاه، اسکن کرده و اقدام به پرداخت قبض نمایید.

پرداخت از طریق تلفن گویا

یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن ثابت، استفاده از تلفن‌های گویاست. مشترکین می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ هزینه کارکرد تلفن را دریافت کرده و بدهی خود را از همان طریق پرداخت نمایند. تنها کافیست از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه خود، شماره‌های ذکر شده را شماره‌گیری نمایید.

در این روش، پس از راهنمایی تلفن گویا بایستی شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و عملیات پرداخت را انجام دهید.

پرداخت در وبسایت شرکت مخابرات

برای پرداخت اینترنتی قبض می‌توانید وارد وبسایت شرکت مخابرات شده و قبض میان‌دوره یا پایان دوره موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به استعلام و پرداخت آن کنید. در مرحله بعد با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید.

استعلام قبض تلفن از طریق سامانه پیامکی

به منظور دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین می‌توانند شماره ۸ رقمی تلفن ثابت خود را بدون کد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ ارسال کرده و به این ترتیب خلاصه صورتحساب دوره ای تلفن ثابت خود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

نحوه پرداخت صورتحساب تلفن ثابت از دو سامانه

مشترکین تلفن ثابت می توانند هزینه کارکرد تلفن و ریز مکالمات خود را از پانزدهم ماه‌های فرد سال از طریق سامانه های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ دریافت کنند.

مشترکین تلفن ثابت می توانند از پانزدهم ماه‌های فرد سال از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ ضمن دریافت هزینه کارکرد تلفن ثابت و ریز مکالمات نسبت به پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود اقدام کنند.

براساس این گزارش مشترکین می توانند از طریق سامانه پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸ نیز نسبت به دریافت صورتحساب و کارکرد تلفن ثابت خود اقدام و بدهی خود را از همان طریق پرداخت کنند.

نحوه پرداخت و دریافت قبض تلفن ثابت

How to Receive and Pay a Landline Bill

تا مدتی پیش قبض ها به صورت کاغذی به مشترکین ارائه می شد و برای پرداخت آن ها باید به بانک و.. مراجعه می کردیم. اما پیشرفت تکنولوژی روی این روند تاثیر داشته و اکنون می توانید در خانه یا هر جای دیگری به سادگی قبوض خود را پرداخت کنید. در ادامه روش هایی که برای پرداخت و یا مشاهده قبض تلفن ثابت وجود دارند را بررسی می کنیم.

قبض تلفن سایت مخابرات چاپ قبض تلفن ثابت تلفن ثابت پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه

نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت با سایت شرکت مخابرات

یکی از ساده ترین راه های استعلام قبض تلفن یا ریز قبض تلفن ثابت و..، ورود به بخش پرداخت قبض سایت مخابرات می باشد. با ورود به این سامانه، می توانید قبض پایان دوره، قبض میان دوره و یا قبض تجمیعی تلفن ثابت خود را مشاهده و پرداخت کنید. برای این کار فقط کافیست تا شماره تلفن ثابت خود را در فیلد مورد نظر وارد کرده و پس از تایپ کد امنیتی، روی دریافت مبلغ قبض کلیک کنید. پس از مشاهده مبلغ و جزییات بیشتر، می توانید به پرداخت آن نیز اقدام کنید.

ورود به سایت مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت www.tci.ir

نحوه دریافت قبض تلفن ثابت، تماس با سامانه ۲۰۰۰

اگر به سرویس های آنلاین دسترسی ندارید، می توانید با کمک تلفن نیز اقدام به پرداخت قبض کنید. مشترکین تلفن ثابت تهران می توانند با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از میزان بدهی خود مطلع شوند. همچنین با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم نیز امکان پرداخت قبض با همین سامانه امکان پذیر خواهد بود. قابل ذکر است که اگر قبلا از سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت ۱۸۱۸ استفاده می کردید، اکنون می توانید از این سرویس به همان شکل استفاده کنید.

دریافت شناسه قبض تلفن ثابت با کد دستوری و تماس با سامانه ۲۰۲۰

در سامانه مخابراتی ۲۰۲۰ که همه مشترکان می توانند از آن استفاده کنند، خدمات زیادی قرار داده شده است. از جمله آن ها می توان به امکان اطلاع از مبلغ قبض و پرداخت آن اشاره کرد. همچنین به جز پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق ۲۰۲۰، در این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز وجود دارد.

این سامانه توسط کد دستوری زیر نیز در تلفن همراه قابل استفاده می باشد:

*۲۰۲۰#

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ